וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמאר דרוזן: "טורונטו לא נתנה לי כבוד, מה שיוג'ירי אומר זה בולשיט"

אחרי הטרייד המסעיר, הגארד שעבר במפתיע מהראפטורס לספרס תוקף את הג'נרל מנג'ר של הקנדים: "נתתי את כל כולי, ולא קיבלתי מספיק בחזרה". קוואי לאונרד עבר בהצלחה את הבדיקות בטורונטו

דמאר דרוזן, טורונטו ראפטורס. GettyImages
עדיין פגוע. דרוזן/GettyImages

הטרייד המדובר בין סן אנטוניו לטורונטו ממשיך להסעיר את ה-NBA. לאחר שהעסקה הושלמה וקוואי לאונרד (לצד דני גרין) עבר לראפטורס תמורת דמאר דרוזן ויאקוב פולטל, דרוזן הפגוע סיפר הלילה (בין שלישי לרביעי) ל-ESPN על התחושות הקשות. דרוזן נחשב לסמל של הראפטורס, שיחק בה הכי הרבה משחקים וקלע הכי הרבה נקודות, ובכל זאת שוחרר ללא ידיעתו, זמן קצר אחרי שהובטח לו ככל הנראה בשיחות עם בכירי המועדון שלא יועבר בטרייד.

"אני מרגיש שלא התייחסו אליי בכבוד בהתחשב בכל מה שהקרבתי למען הקבוצה בתשע השנים האחרונות", אמר דרוזן לעיתונאי כריס היינס. "כל מה שרציתי זה שיידעו אותי אם מתרחש משהו מאחורי הקלעים, אם יש צ'אנס שיעבירו אותי. זה כל מה שרציתי...אני לא אומר שלא צריך לעשות עליי טרייד, אבל רק ביקשתי שתגידו לי מראש אם יש כוונה כזאת אחרי כל מה שנתתי לארגון הזה".

עוד בנושא

דייויד רובינסון על עזיבת לאונרד: "אחד הדברים המוזרים שראיתי בחיי"
קווין לאב האריך את החוזה בקליבלנד בארבע שנים: "נרגש מאוד ושמח"
סרט מלחמה: הקיץ שהפך את מייקל ג'ורדן לשחקן הגדול בכל הזמנים

הראיון המלא עם דרוזן

מסאי יוג'ירי, ג'נרל מנג'ר טורונטו ראפטורס. AP
תחת מתקפה. מסאי יוג'ירי/AP

דרוזן גם ביקר ישירות את ג'נרל מנג'ר הראפטורס מסאי יוג'ירי ואת הדברים שאמר כדי להצדיק את המהלך המפוקפק (לטענת יוג'ירי הראפטורס נתנו לקבוצה בראשות דרוזן וקייל לאורי "המון הזדמנויות לעשות משהו גדול בשנים האחרונות").

"הוא מפיל את האשמה רק עליי ועל דווין קייסי, כאילו שרק אנחנו סבלנו בסדרת הפלייאוף האחרונה מול קליבלנד. הייתה רק קבוצה אחת שהפסדנו לה בפלייאוף כל השנים האלה, והקבוצה הזאת היא עלתה לגמר ה-NBA מדי שנה. נתתי כל מה שהיה לי לקבוצה הזאת, מדי יום. כל מה שביקשו ממני כדי לשפר את הקבוצה, עשיתי", אמר דרוזן. "כולם ראו את זה. לכן כשהוא בא ואומר שהוא היה חייב לעשות צעד כזה, זה בולשיט בעיניי".

דרוזן סיפר שבשיחה המדוברת בינו לבין יוג'ירי בלאס וגאס, זמן קצר אחרי שהועבר בטרייד, "נראה היה שהכיוון הוא שאמשיך בקבוצה. הגישה שלי הייתה - איך אני מתכונן טוב יותר לעונה, איך אני תומך בחברים שלי לקבוצה בליגת הקיץ, איך אני משתפר".

מאמן דטרויט פיסטונס דוויין קייסי. רויטרס
רק דרוזן ומאמן השנה ב-NBA אשמים? דווין קייסי/רויטרס

הוא גם סיפר שהוא "נרגש" להצטרף לסן אנטוניו, שהשבוע האחרון היה "חלומי" מבחינתו, וש"הספרס מקבלים שחקן מוכח שבכל זאת רוצה להוכיח את עצמו שנה אחרי שנה. עכשיו נטל ההוכחה עליי גדול מאי פעם".

בינתיים נראה שטורונטו מרוצה מהטרייד. אמש צוטטו מקורבים לקוואי לאונרד כאומרים ש"בטוח שהוא ישקול לחתום על חוזה ארוך טווח בראפטורס כשהעונה תסתיים", והלילה עבר הסמול פורוורד המחונן את הבדיקות הרפואיות של המועדון בלי שום בעיה, למרות החששות המוקדמים ממה שיתגלה בבדיקות. שלא במפתיע, לאונרד גם החליט שלא להצטרף למחנה האימונים של נבחרת ארצות בלאס וגאס בשבוע הבא, תחת מאמנו לשעבר בסן אנטוניו גרג פופוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully