וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין לאב האריך את החוזה בקליבלנד בארבע שנים: "נרגש מאוד ושמח"

הקאבס החתימו את הפורוורד בן ה-29 לארבע שנים נוספות מעבר לעונה הנוכחית. ירוויח 145 מיליון דולר בחמש השנים הקרובות. "אני נהנה לשחק כאן ונרגש לגבי הקבוצה", אמר לאב

מאמן קליבלנד קאבלירס טיירון לו עם קווין לאב. AP
נשאר לחמש שנים נוספות. לאב/AP

קווין לאב חתם על חוזה חדש לארבע שנים תמורת 30 מיליון דולר לעונה. זו הארכת חוזה כיוון שהחוזה הנוכחי שלו היה אמור להסתיים בתום העונה הנוכחית ובסך הכול מדובר בחוזה לחמש שנים תמורת 145 מיליון דולר. לאב, שנבחר ושיחק חמש פעמים במשחק האולסטאר של ה-NBA, בחר לא לנצל את האופציה שהייתה לו לעונת 2019/20 בחוזה הנוכחי שלו לחמש שנים. הוא ירוויח 24.1 מיליון דולר בעונה הבאה ואז יחתום על חוזה חדש לארבע שנים נוספות.

קליבלנד ארגנה עבור לאב מעמד חתימה מיוחד באולם של הקבוצה, בו נכחו עובדי המועדון ועובדי הבנייה שהיו עדים לחתימה הרשמית. אחרי העזיבה של לברון ג'יימס ללוס אנג'לס לייקרס, קליבלנד דחפה חזק להשאיר את לאב בן ה-29 בחוזה ארוך טווח. על פי הדיווח ב-ESPN, הבעלים דן גילברט והג'נרל מנג'ר קובי אלטמן היו ועדיין נחושים לשמור על קליבלנד כקבוצת פלייאוף וחלק מהתכנית הזו כללה כמובן את השארת לאב.

הקאבס צירפו את לאב כחלק מעסקת טרייד בין שלוש קבוצות לפני עונת 2014 והוא שיחק בקבוצת המזרח של האולסטאר בשתי העונות האחרונות. לאב העמיד ממוצעים של 18 נקודות ו-11 ריבאונדים למשחק בקריירה בת עשר השנים שלו ב-NBA, כולל 15 נקודות ו-9.7 ריבאונדים בארבע עונות בהן הגיע עם קליבלנד לפלייאוף. לאב היה כמובן גם חלק מהקבוצה שזכתה באליפות ההיסטורית עם הקאבס ב-2015/16.

לאב אמר על החתימה: "כשהגעתי בפעם הראשונה לקליבלנד עשיתי את זה עם מחשבה לטווח ארוך. הגעתי לכאן כדי לנצח. פיתחנו כאן תרבות שמשקפת את זה. אני נרגש מאוד ולא יכולתי להיות שמח יותר. זו מחויבות גדולה בשבילי וזו מחויבות גדולה בשביל קליבלנד אז אני רוצה להודות לדן גילברט, קובי אלטמן ולכל הארגון. אני נהנה לשחק כאן, אני נרגש לגבי הקבוצה שיש לנו ואני מחכה לבנות את העתיד המשותף שלנו. אוהדי קליבלנד היו מיוחדים מאוד מהיום הראשון וואני מחכה להמשיך להיות חלק מהקהילה הנהדרת הזו". אלטמן אמר: "אנחנו נרגשים מאוד להודיע על המחויבות ארוכת הטווח של קווין לקבאלירס ולקליבלנד. זו הפכה לשותפות מהשנייה בה החלנו את הדיונים על הארכת החוזה. שיתוף פעולה וניצחונות חשובים מאוד לקווין ואפשר לראות את זה בחוזה. הכישרון של קווין והאופי שלו ברמות הגבוהות ביותר והוא הרוויח את התפקיד שלו במרכז של מה שאנחנו רוצים בעתיד".

* כלי תקשורת בסין מדווחים כי דוויין ווייד קיבל הצעה מקבוצת זיאנג גולדן בולס המוערכת בסכום של 25 מיליון דולרים לתקופה של שלוש שנים. ווייד בן ה-36 החל את העונה שעברה בקליבלנד לצד חברו לברון ג'יימס ובהמשך הועבר בטרייד למיאמי שיכולה להציע לו חוזה בגובה של 5.3 מיליון דולר בלבד בשל מגבלות תקרת השכר. אם יקבל את ההצעה יהפוך ווייד לשחקן בעל השכר הגבוה ביותר בליגה הסינית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully