וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד רובינסון על עזיבת קוואי לאונרד: "אחד הדברים המוזרים שראיתי בחיי"

כוכב העבר של סן אנטוניו ממחיש עד כמה קשה היה למועדון ליצור קשר עם קוואי לאונרד, וחושף שהצליח להחליף עמו מילים ספורות: "הוא באמת בחור קשה. פניתי אליו כמה פעמים, ופשוט לא קיבלתי תשובה"

כדורסלן העבר דייויד רובינסון. AP
נותר המום. רובינסון/AP

דייויד רובינסון חושף את הקשיים של סן אנטוניו בניסיון לייצר קשר עם קוואי לאונרד. חובבי ה-NBA כבר שמעו לא מעט סיפורים על האופי המופנם של לאונרד, אבל כעת רובינסון חושף כיצד ניסה לדבר עמו ולא הצליח, ושלאורך כל השנים של השחקן בספרס - הוא הצליח להחליף איתו מספר מילים בלבד.

"זה אחד המצבים הכי מוזרים שנתקלתי בהם אי פעם בכדורסל מקצועי", אמר רובינסון על ההתנהלות מול קוואי, "הוא באמת, באמת בחור קשה. הוא פשוט שקט. הוא לא, את יודעת... ניסיתי לפנות אליו כמה פעמים בעבר, ופשוט אף פעם לא קיבלתי ממנו תשובה".

עוד בנושא
כרמלו אנתוני יחתום ביוסטון, דירק נוביצקי חתם לעונה נוספת בדאלאס
סרט מלחמה: הקיץ שהפך את מייקל ג'ורדן לשחקן הגדול בכל הזמנים
נוקס בעין: קווין נוקס הוא התקווה החדשה של הניקס לעתיד טוב יותר

רובינסון, אחד מהסמלים הגדולים של סן אנטוניו, האיש שהוביל אותה לאליפות ראשונה ומי שנחשב לאחד האנשים האהודים והחביבים בליגה, מספר שהוא פשוט לא הצליח לדבר עם לאונרד. "אני חושב שלאורך כל התקופה שהוא היה כאן, דיברתי איתו רק פעמים ספורות, ואני יכול לספור על כף היד את מספר המילים שהוא אמר לי. אז הוא פשוט בחור שקט, ואני חושב שזה הפך את זה קשה לכל הצדדים להבין זה את זה לאורך התהליך".

רובינסון לא מבין איך הקבוצה הגיעה לתסבוכת הזו, עם פרשה שהידרדרה מהר. "יש לנו מוניטין של מועדון שדואג לשחקנים שלו, ולפעמים יותר מדי, אנשים מבקרים אותנו ששחקנים נחים יותר מדי, ופתאום יש לנו שחקן שאומר שלחצו עליו לשחק", אמר רובינסון, "זה קשה. אבל מה אפשר לעשות? אנחנו לא נוהגים לסכן שחקנים שלנו. הוא לא מרוצה, ורוצה ללכת לשחק במקום אחר, ולדעתי פופ עשה עבודה טובה בניסיון למצוא למועדון פתרון טוב, ואני חושב שעשינו עסקה טובה, ונשתפר".

לאונרד, שמיוצג על ידי דוד שלו, עדיין לא אמר כלום על הפרשה או שחרר הצהרה. רובינסון נשאל מתי לאחרונה דיבר עם קוואי, וענה: "האם מישהו דיבר עם קוואי? דיברתי עם דוד שלו. זה נחשב?".

עוד באותו נושא

לא נעים, לא נורא: כמה קשה היה השבוע של המיליונרים הצעירים דרוזן ולאונרד?

לכתבה המלאה
קוואי לאונרד, סן אנטוניו ספרס. AP
מישהו הצליח לדבר איתו חוץ מדוד שלו? לאונרד/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully