וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: כרמלו אנתוני יחתום ביוסטון, דירק נוביצקי חתם לעונה נוספת בדאלאס

ב"יאהו ספורטס" טוענים כי הפורוורד הוותיק, שהועבר בשבוע שעבר לאטלנטה מתוך כוונה לשחררו באופן מיידי, החליט להתאחד עם חברו כריס פול בשורות הרוקטס. הגרמני ישבור שיא של קובי בריאנט

כרמלו אנתוני, אוקלהומה סיטי ת'אנדר. AP
בדרך לטקסס. כרמלו אנתוני/AP

בארצות הברית מדווחים כי כרמלו אנתוני צפוי לחתום בימים הקרובים בשורות יוסטון רוקטס תמורת חוזה מינימום לשחקנים הוותיקים בליגה של 2.4 מיליון דולר. רק בשבוע שעבר הועבר הפורוורד בן ה-34 בטרייד מאוקלהומה סיטי לאטלנטה כשבכוונת ההוקס לנפות את "מלו" באופן מיידי כך שיהפוך לשחקן חופשי. כעת מדווחים ב"יאהו ספורטס" כי אנתוני קיבל החלטה סופית בנוגע להמשך דרכו.

העיתונאי דיווייד אולדרידג' שניתח בסוף השבוע האחרון את המשך הקריירה של כרמלו אנתוני אחרי עונה מאכזבת בשורות אוקלהומה סיטי, העריך כי השחקן הוותיק יגיע בסופו של דבר ליוסטון שם ישתף פעולה עם חברו הקרוב כריס פול. לדברי אולדרידג': "אנתוני מגיע לרוקטס כדי להניע מחדש את הקריירה. רוקטס מחפשים פורוורד בכיר אחרי העזיבות של טרבור אריזה ולוק מבה א מוטה ואנתוני נחשב עבורם לתחליף הולם, למרות שבניגוד לשניים שעזבו החוזקות שלו הן אך ורק בצד ההתקפי".

יוסטון צפויה להיות הקבוצה הרביעית בקריירה של אנתוני אחרי דנבר, ניו יורק ניקס ואוקלהומה סיטי.

עוד בנושא
שאקיל עוקץ את לברון: "חשבתי שהוא ירצה יותר טבעות אליפות מסטף"
דמאר דרוזן נפרד מטורונטו: "אסיר תודה על כל מה שנתתם לי"
לא רק מגי וסטיבנסון: מייקל ביזלי חתם לשנה בלוס אנג'לס לייקרס

דאלאס הודיעה כי דירק נוביצקי חתם לעונה נוספת בקבוצה. הפורוורד האגדי ירוויח חמישה מיליון דולר במהלך התקופה האמורה ויקבע היסטוריה כשישלים עונה מספר 21 ברציפות באותה קבוצה. נוביצקי, שיחגוג 40 ביוני, יעבור את קובי בריאנט כשיאן העונות ברציפות באותה קבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully