וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינט קאפלה חתם על חוזה לחמש שנים ביוסטון תמורת 90 מיליון דולר

הסנטר של הקבוצה מטקסס שהפך לשחקן חופשי הקיץ, קיבל שדרוג בעקבות העונה המצוינת שלו אשתקד, בה הוא הוביל את הליגה עם 65.2 אחוזים מהשדה. המטרה הבאה: החתמת כרמלו אנתוני

אימג'בנק GettyImages

אחרי העונה המצוינת שלה אשתקד, יוסטון עושה ככל שביכולתה לבנות קבוצה כמה שיותר חזקה לקראת העונה הבאה והלילה (בין שישי לשבת) הקבוצה הודיעה שקלינט קאפלה, הסנטר השוויצרי המצוין שלה, חתם על חוזה חדש לחמש שנים. קאפלה, שנחשב לשחקן חופשי עד עכשיו, ירוויח 90 מיליון דולר במהלך תקופת חוזהו והוא ימשיך להיות אחד משלושת שחקני המפתח של הקבוצה הנהדרת של מייק ד'אנתוני שבונה את עצמה סביב קאפלה, פול וכמובן ג'יימס הארדן.

עוד בנושא:

קווין דוראנט: "התקשורת מנסה לגרום לי להיראות כמו משוגע"
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

קלינט קאפלה, יוסטון רוקטס. AP
ימשיך להטביע ביוסטון. קלינט קאפלה/AP

קאפלה, שנבחר במקום ה-25 על ידי יוסטון בדראפט של 2014, היה השחקן השני המשתפר של העונה החולפת עם ממוצעים מרשימים של 13.9 נקודות, 10.8 ריבאונדים ו-1.85 חסימות למשחק. קאפלה הוביל את הליגה באחוזים מהשדה (65.2), דורג שמיני בריבאונדים ושני בחסימות והשתלב נהדר במשחק המעבר המהיר של הרוקטס. עד כמה קאפלה היה חשוב ליוסטון בעונה שעברה תעיד העובדה שבמשחקים בהם הוא קלע לפחות 15 נקודות הקבוצה עמדה על מאזן של 2:25 ו-5:36 במשחקים שבהם הוא רשם לפחות 2 חסימות.

אחרי שאיבדה כבר שחקן חמישייה אחד הקיץ, את טרבור אריזה, המהלך הבא של הרוקטס ככל הנראה יהיה החתמתו של כרמלו אנתוני שצפוי להיכנס לנעליים של אריזה והשלים חמישייה מאיימת מאוד של הקבוצה מטקסס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully