וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קארים בנזמה: "רוצה להמשיך לחרוט את שמי בספרי ההיסטוריה של המועדון"

חלוץ ריאל מדריד שכבש אשתקד חמישה שערי ליגה בלבד ינסה לשוב לעצמו: "מקווה לעונה טובה יותר מזו שהיתה לי, ולתארים. לופטגי עובד איתנו הרבה על לחץ אחרי איבודי כדור"

AP

אף שזכה בליגת האלופות פעם נוספת ואפילו תרם שער חשוב, ספק אם קארים בנזמה יזכור לטובה את עונת 2017/18 מבחינה אישית. חלוץ ריאל מדריד כבש חמישה שערי ליגה בלבד - הכמות הנמוכה ביותר שלו מאז עונת 2006/07, אז היה נער בקבוצה הבוגרת של ליון.

אולם כעת, עם עזיבתו של כריסטיאנו רונאלדו והחלפתו של זינדין זידאן בג'ולן לופטגי, החלוץ שכמובן לא נמנה על סגל נבחרת צרפת למונדיאל רוצה לפתוח דף חדש, במה שתהיה עונתו העשירית במועדון.

"אנחנו חייבים להמשיך לזכות בתארים, כי המטרה בריאל מדריד היא תמיד לזכות בתארים", אמר הצרפתי בן ה-30, שהוזכר כמועמד למילאן בחלון ההעברות הנוכחי. "מבחינה אישית, אני מקווה שתהיה לי עונה טובה יותר מזו הקודמת, ולהמשיך לחרוט את שמי בספרי ההיסטוריה של המועדון. לא האמנתי שאשיג כאן את כל מה שהשגתי. ידעתי שיהיו לי עונות קשות, אבל זה לא משנה כי זו הקבוצה הטובה בעולם. אני שמח מאוד כאן".

על המאמן החדש לופטגי אמר בנזמה: "אנחנו יודעים שהוא מאמן שאוהב להחזיק בכדור. הוא תמיד שם דגש על עבודה קשה כשאנחנו מאבדים את הכדור, ועל איך צריך ללחוץ. עבדנו קשה מאוד עד כה בהכנה, וזה שם אותנו בעמדה טובה לקראת העונה שבפתח".

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
ג'יימס מילנר: "כולנו נצטרך לדאוג שלא כל הלחץ יהיה רק על מוחמד סלאח"
בברצלונה הודו ש"ראביו בלתי ניתן להשגה", בספרד מנסים לשדך תחליפים
העברות בעולם - 27.7: יונייטד רוצה את מגווייר, מאבק על טיאגו אלקנטרה

שחקן ריאל מדריד קארים בנזמה. GettyImages
מוכן לעונה שעוד מעט תתחיל. בנזמה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully