וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שערו של בנז'מן פבאר לרשת ארגנטינה נבחר ל"שער המונדיאל"

הבעיטה האלכסונית ששיגר שחקן ההגנה הצרפתי לרשת האלביסלסטה בשמינית הגמר הפכה אותו לכובש השער הכי יפה בטורניר ברוסיה. המגן בן ה-22 הוא השחקן האירופי הראשון שזוכה במקום הראשון בקטגוריה זו

עריכת וידאו: מתן חדד

פיפ"א הודיעה היום (רביעי) רשמית כי שערו של בנז'מן פבאר לרשת נבחרת ארגנטינה נבחר לשער הטורניר במונדיאל. בסך הכול, היו מועמדים לתואר 18 שערים שהובקעו בטורניר שננעל לפני כשבועיים ברוסיה.

פבאר, שזכה עם הטריקולור בגביע העולמי הבקיע את השער המדובר בדקה ה-57 במשחק נגד האלביסלסטה בשלב שמינית הגמר (3:4 לצרפת). לוקאס הרננדז החל את המהלך לאחר שהעביר כדור רוחב, ניקולס טגליאפיקו הארגנטינאי פספס ברשלנות כך שהכדור הגיע לפאבר. המגן בן ה-22 שיגר בעיטה אלכסונית חתוכה ומושלמת מ-18 מטרים הישר אל חיבורי השער של פרנקו ארמאני.

פבאר עצמו התייחס לשער שלו מיד לאחר המשחק ואמר: "הכדור קיפץ לעברי ואני השבתי אפילו מבלי לחשוב. אני ניסיתי לעשות את מה שהחלוצים תמיד אומרים לי ולפגוש את הכדור עם הרגל. בכלל לא הייתי מודע למה שאני עושה וכשזה נכנס הייתי מאושר".

עוד בנושא
ז'וזה מוריניו מודה: מנצ'סטר יונייטד לא בנויה להיאבק על האליפות
לנהוג בלי ל': היכרות עם מלקום, הרכש המסקרן החדש של ברצלונה
קלאודיו טאפיה: "לדעתי מסי יישאר בנבחרת, שמנו עליו משקל גדול מדי"

שחקן נבחרת צרפת בנז'מן פבאר חוגג. רויטרס
לא חשב על זה. פבאר לאחר שמצא את הרשת/רויטרס

למקום השני נבחרה הבעיטה של חואן קינטרו הקולומביאני לרשת נבחרת יפן בשלב הבתים (1:2 ליפן) והשער השלישי בטיבו במונדיאל הוא של לוקה מודריץ' לרשת ארגנטינה בניצחון הגדול של הקרואטים 0:3 בשלב הבתים.

אגב, בנז'מן פבאר הוא השחקן האירופי הראשון שהכיבוש שלו נבחר לשער הטורניר, לראשונה מאז שפיפ"א הנהיגה בחירה זו בשנת 2006. לפניו זכו בכבוד מקסי רודריגס (מונדיאל 2006, ארגנטינה), דייגו פורלאן (מונדיאל 2010, אורוגוואי) וחאמס רודריגס (מונדיאל 2014, קולומביה).

עוד באותו נושא

מונדיאל 2018: צרפת ברבע הגמר עם 3:4 מול ארגנטינה, קונצרט של אמבפה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully