וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלאודיו טאפיה: "לדעתי מסי יישאר בנבחרת, שמנו עליו משקל גדול מדי"

נשיא ההתאחדות הארגנטינאית נתן גב לכוכב הגדול שלו: "הוא אוהב את הנבחרת, הוא גיבור-על, אבל גם אנושי". הנשיא לשעבר ארמנדו פרס: "מסי לא מהווה דוגמא, החבורה הזאת אכלה את כל המאמנים"

צילום:רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

הימים חלפו, אך הפצע של נבחרת ארגנטינה עדיין לא הגליד. במדינה עדיין לא התאוששו מהמונדיאל המזעזע ברוסיה, ושאלת עתידו של הכוכב הגדול ליאונל מסי עדיין באוויר.

נשיא ההתאחדות קלאודיו טאפיה אופטימי, לפחות בשלב זה. "התכתבתי איתו בהודעות", סיפר. "הוא בחופשה, נהנה עם המשפחה. לא דיברנו על המונדיאל. לדעתי הוא רוצה להמשיך לשחק בנבחרת, צריך לתת לו לנוח, להתחיל את הפרויקט מחדש ולראות מה יקרה. מסי אוהב את הנבחרת. זו היתה מכה קשה עבורו, אבל הוא יודע שארגנטינה זקוקה לו. הוא לקח אחריות על מה שקרה, אבל אנחנו אלה ששמנו את כל העול הזה על כתפיו. אנחנו מאמינים שהוא גיבור-על, אבל גם שהוא אנושי. שמנו עליו משקל שהוא לא היה צריך לשאת".

טאפיה אף ביקר את המאמן היוצא חורחה סמפאולי: "מעולם לא ראינו את הסגנון שהפך את סמפאולי למפורסם עם צ'ילה וסביליה. הוא האיש שכולם רצו לתפקיד, אבל עשינו טעות. הוא היה זקוק לעוד זמן, אבל לצערי התוצאות הללו לא הספיקו כדי לתת לו להשלים את חוזהו".

עוד בנושא:

מלקום נחת בברצלונה לאחר ה"מחטף" ונישק את הסמל: "זה חלום ילדות שהתגשם"
העברות בעולם, 24.7: ריצ'רליסון חתם לחמש שנים באברטון, אולסן ברומא
רשימת המועמדים לשחקן השנה של פיפ"א: רונאלדו, מסי וסלאח בפנים

ליאונל מסי, נבחרת ארגנטינה מאוכזב. GettyImages
כל העול על כתפיו. מסי/GettyImages

אז לאן נבחרת ארגנטינה הולכת מכאן? עדיין לא ברור, אך טאפיה יודע שהגיע הזמן לשינוי. "כשמשהו כזה קורה, דברים חייבים להשתנות. הנבחרת צריכה מראה חדש, הצוות החדש יחליט אילו שחקנים עדיין יהיו שימושיים. חלק מהשחקנים סיימו את דרכם בנבחרת, אבל את זה יקבע המאמן הבא".

בניגוד לטאפיה, נשיא ההתאחדות שקדם לו, ארמנדו פרס, דווקא השמיע ביקורת פומבית כלפי מסי והשחקנים הוותיקים: "החבורה הזאת אכלה את כל המאמנים, כפי שניתן היה לראות גם עם סמפאולי. מסי לא מהווה דוגמא". פרס אף סיפר שייעץ למאמן ב-2016 אדגרדו באוסה שלא לשמוע בעצותיו של הפרעוש: "אמרתי לו לא להיפגש עם מסי, שיקבל את ההחלטות בעצמו, אבל היה קשה מאוד להתרחק מהחבורה שנוצרה".

גם דייגו מראדונה השמיע את דעתו, כמובן: "בית צריך לבנות על יסודות חזקים, וכרגע היסודות שלנו הם אסון. לא יכול להיות שהאנשים המושחתים שעם טאפיה בהתאחדות הריעו לו אחרי שנחת בארגנטינה". כשנשאל האם ירצה לרשת את סמפאולי כמאמן, השיב: "לא, לא, צריך למנות מנהלים שיודעים מה הם עושים".

עוד באותו נושא

רשימת המועמדים לשחקן השנה של פיפ"א: רונאלדו, מסי וסלאח בפנים

לכתבה המלאה
קלאודיו טאפיה נשיא ההתאחדות הארגנטינאית עם שחקניו. רויטרס
לאו הולכים מכאן? טאפיה עם השחקנים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully