וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 24.7: ריצ'רליסון חתם לחמש שנים באברטון, אולסן ברומא

החלוץ הברזילאי של ווטפורד השלים את המעבר לטופיז תמורת כ-50 מיליון יורו. השוער השבדי הצטרף לקבוצה מבירת איטליה כמחליפו של אליסון. וגם: ז'ואאו מוטיניו הצטרף למושבה הפורטוגלית בוולבס

צילום:רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

העברות

* אברטון הודיעה רשמית על צירופו של החלוץ הברזילאי ריצ'רליסון שהצטרף מווטפורד תמורת כ-50 מיליון יורו וחתם על חוזה לחמש שנים בשורות הטופיז. החלוץ הגיע לצרעות מפלומיננזה בקיץ שעבר וכבש חמישה שערים ב-38 הופעות. מאזן לא מרשים במיוחד אך מדובר בשחקן שמסומן ככישרון גדול.

* רובין אולסן הפך רשמית לשחקן רומא. השוער השבדי בן ה-28 השלים את המעבר פ.צ. קופנהאגן הדנית תמורת 11.5 מיליון יורו (כולל בונוסים) וחתם על חוזה לחמש שנים. הוא אמור להיות המחליף של אליסון שנמכר לליברפול תמורת סכום שיא לשוער של 72.5 מיליון יורו.

* וולבס אישרה את החתמתו של הקשר ז'ואאו מוטיניו. הפורטוגלי בן ה-31 עבר ממונאקו תמורת 5.6 מיליון יורו וחתם על חוזה לשנתיים בשורות העולה החדשה לפרמיירליג. מוטיניו הוא הפורטוגלי השני המצטרף לוולבס בפגרה האחרונה לאחר השוער רוי פטריסיו.

* הקשר הפולני גז'גוז' קריכוביאק השייך לפ.ס.ז' עבר בהשאלה לעונה לאלופת רוסיה לוקומוטיב מוסקבה. קריכוביאק בן ה-28 שיחק בעונה שעברה בווסט ברומיץ' ולא הצליח למנוע את ירידתה לצ'מפיונשיפ.

* המחטף הושלם: מלקולם חתם לחמש שנים בברצלונה. לידיעה המלאה

* נשיא באיירן מינכן אולי הנס דיבר במסגרת פעילות של המועדון באולם של פילדלפיה בכדורסל, שם נמצאת אלופת גרמניה. הנס אמר שההעברה של אלפונסו דייויס בן ה-17 סגורה והוא יגיע עוד היום לפילדלפיה. הבווארים צפויים לשלם כ-12 מיליון יורו תמורת הקנדי, שמשחק היום בוונקובר ווייטקאפס. הנס גם נשאל לגבי עתידו של טיאגו אלקנטרה במועדון ואמר שהשאלה הזו צריכה להיות מופנית אל המאמן ולא אליו. מי שאמור לחזור לבאיירן וגם מתאמן איתה ואפילו כבש במשחק האימון מול פריס סן ז'רמן הוא רנאטו סאנצ'ס, שאמר: "אולי הנס דיבר איתי במטוס לפילדלפיה. אני מרגיש שהמועדון סומך עליי מאוד. אני רוצה להחזיר על זה ולייצג את המועדון הכי טוב שאוכל".

* סטוק סיטי הודיעה כי החתימה את טום אינס, בנו של פול, אותו רכשה תמורת 10 מיליון ליש"ט מהאדרספילד.

* אתלטיקו מדריד הודיעה על החתמתו של חואן מנואל סנאבריה, 18, קפטן נבחרת אורוגוואי הצעירה, שחתם לחמש שנים. כמו ההסכם שלה עם מחלקת הנוער של הפועל באר שבע, לאתלטיקו יש גם הסכם עם נאסיונל מאורוגוואי, שמעניק לה קדימות לכישרונות מקומיים.

* טאייוו אווניי, 20, יושאל מליברפול לגנט הבלגית. אווניי, שחקן הנבחרות הצעירות של ניגריה, הגיע ללליברפול לפני שלוש שנים ורק לפני שבוע חתם בשורותיה על חוזה ארוך טווח.

* שחקן נבחרת רוסיה לשעבר סרגיי איגנשביץ', 39, שהודיע על פרישה מיד לאחר המונדיאל, הצטרף לצוות המקצועי של מחלקת הנוער של צסק"א מוסקבה.

* הקשר ז'אוזיניו (29) הפך באופן רשמי לשחקנה של דינמו מוסקבה. הברזילאי שעזב את קרסנודר לאחר שבע שנים מחזיק גם באזרחות רוסית.

* ולנסיה השלימה את החתמת כריסטיאנו פיצ'יני מספורטינג אחרי ששילמה 8 מיליון יורו על המגן הימני בן ה-25.

שמועות

* כלי תקשורת באיטליה מדווחים כי אנטוניו קונטה השיב בחיוב להצעה לאמן את מילאן. ההצעה הועברה אליו באמצעות לאונרדו הברזילאי שמיועד להיות המנהל הספורטיבי של הרוסונרי. אלו לא חדשות טובות במיוחד עבור ג'נארו גאטוסו שממשיך להכין את הקבוצה לקראת העונה החדשה. קונטה פוטר לפני כשבועיים מאימון צ'לסי אותה הוביל לזכייה באליפות והגביע האנגלי.

* על פי ESPN, מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי פנו לבאיירן מינכן בנוגע לטיאגו אלקנטרה.

* צ'לסי, שממשיכה לדחות שוב ושוב את ברצלונה, דורשת 80 מיליון יורו על וויליאן. ההצעה האחרונה של אלופת ספרד עמדה על 72 מיליון יורו.

* על פי התקשורת האיטלקית, צ'לסי מוכנה להציע ליובנטוס לא פחות מ-100 מיליון יורו על מיראלם פיאניץ'. ליאונל מסי מעוניין לשתף פעולה עם הבוסני הנהדר בברצלונה, כך על פי "דון באלון".

* באיטליה מדווחים שלאונרדו בונוצ'י עשוי לחזור ליובנטוס עונה בלבד לאחר המעבר הסנסציוני למילאן, עכשיו גונסאלו היגואין עשוי לעשות את הדרך ההפוכה כחלק מהעסקה.

* "בדיילי סטאר" מדווחים שתיירי הנרי הסכים להיות המאמן של אסטון וילה אחרי שסיכם זאת מול הבעלים החדשים של המועדון.

* ב"דון באלון" הספרדי מדווחים שכריסטיאנו רונאלדו דורש מיובנטוס קבוצתו החדשה להחתים את אנדרה גומש, קשרה של ברצלונה.

שוער ליברפול, לוריס קאריוס. רויטרס
שוב הוא לא ראה את זה מגיע. קאריוס/רויטרס

* מנצ'סטר יונייטד ככל הנראה תשחרר בקיץ את אנתוני מרסיאל, לאור העבודה שז'וזה מוריניו מסרב להשאיר בקבוצה שחקנים שמבקשים לעזוב. צ'לסי מתעניינת בחלוץ הצרפתי, אבל יונייטד מעדיפה למכור או להשאיל אותו לקבוצה מחוץ לפרמיירליג, כשעל פי הדיווחים באיירן מינכן מעוניינת.

* בזמן שבספרד מדווחים על פניות והצעות, מאמן צ'לסי מאוריציו סארי הצהיר אתמול שיש לו "ביטחון" שכוכבי הבלוז המבוקשים - אדן הזאר, ווילאן וטיבו קרורטואה - יישארו במועדון. סארי, שמחכה שהשלושה יצטרפו בסוף החודש לאימוני צ'לסי אחרי המונדיאל, אמר: "אני אוהב לדבר עם בנאדם פנים אל פנים. אני לא אוהב לדבר בטלפון. לא יודע, זה תלוי במועדון. מבחינתי, זה תענוג שיש לי את קורטואה, שיש לי את וויליאן, שיש לי את הזאר, אבל זה תלוי בי. נצטרך לחכות. יש לי אמונה".

* לוריס קאריוס, שוער ליברפול, טוען ש"אף אחד בקבוצה לא דיבר איתי" לפני שהמועדון שילם סכום שיא של 72.5 מיליון יורו לרכישת השוער הברזילאי אליסון. "ברור שזה לא מצב אידיאלי עבורי", אמר קאריוס, "אבל כרגע אני לא יכול להרחיב". הוא מודה שעתידו מעורפל: "אני באמת לא יודע, אבל יש עוד זמן".

* על פי דיווחים באיראן, לסטר סיטי הגישה הצעה לעלירזה ג'האנבחש שכיכב בעונה האחרונה במדי אלקמאר בהולנד. בכך מקווה לסטר להקדים את ברייטון של תומר חמד ובירם כיאל במירוץ אחר שירותיו של שחקן ההתקפה בן ה-24.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully