וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פילדלפיה הודיעה: ג'ונה בולדן חתם

הפורוורד האוסטרלי ששיחק עונה אחת במכבי תל אביב, משתדרג ל-NBA וישחק עם אמביד וסימונס בעונה הבאה. בראון: "הוא פרוספקט מבטיח, נרגשים לצרף אותו". אלכס טיוס ממשיך אצל הצהובים

ברני ארדוב

אחרי עונה אחת במדי מכבי תל אביב, ג'ונה בולדן הפורוורד האוסטרלי חתם היום (רביעי) בשורות פילדלפיה וה-NBA וישחק בעונה הבאה עם כוכבים כמו ג'ואל אמביד ובן סימונס. "אנחנו עוקבים אחריו כבר תקופה ארוכה ואנחנו מאוד נרגשים לצרף אותו לשורותנו כפרוספקט צעיר ומבטיח", אמר ברט בראון מאמן הקבוצה לאתר הרשמי.

כזכור, פילדלפיה בחרה בבולדן בבחירה ה-36 בדראפט של 2017, ובעונה החולפת הוא שיחק אצל ספאחיה במכבי תל אביב ורשם בליגה ממוצעים של 7.6 נקודות, 6.6 ריבאונדים, 1.3 אסיסטים ו-1.2 חטיפות ב-20.5 דקות למשחק בממוצע. ביורוליג בולדן רשם ממוצעים של 6.9 נקודות, 5.5 ריבאונדים, 1.6 אסיסטים ב-21.1 דקות למשחק.


עוד בנושא

שחקני עבר לשרת הספורט: "עתיד ענף הכדורסל לוט בערפל"
בדרך לקדנציה שנייה? דריון אטקינס במגעים עם הפועל חולון
תום מעיין חתם באשדוד, עופר רחימי מונה למאמן הפועל חיפה

שחקן מכבי תל אביב ג'ונה בולדן. קובי אליהו
משתדרג ל-NBA. בולדן/קובי אליהו

עוד לפני כן מכבי תל אביב הודיעה היום כי אלכס טיוס ישלים עונה רביעית במועדון. טיוס הופך לשחקן ה-12 שחתום על חוזה אצל הצהובים לקראת העונה הבאה לצד ולשחקן החמישי שנשאר בוודאות מהעונה שעברה אחרי ג'רמי פארגו, מייקל רול, דיאנדרה קיין, ג'ון דיברתולומאו וג'ייק כהן. גם כרם משעור, יובל זוסמן ודני אבדיה חתומים על חוזים בקבוצה אולם עדיין לא ברור אם ילבשו את מדיה בעונה הקרובה. הצהובים גם החתימו שלושה שחקנים חדשים: סקוטי ווילבקין, קנדריק ריי ואנג'לו קלויארו.

טיוס היה אחד מאדריכלי האליפות בעונה שעברה והצטיין בעיקר בליגת העל. במהלך העונה הוא העמיד ממוצעים של 9.8 נקודות ו-5.8 ריבאונדים למשחק, כשבפלייאוף שדרג את הסטטיסטיקה ל-10.7 נקודות ו-7.2 ריבאונדים ונבחר ל-MVP של הפיינל פור. גם ביורוליג הציג טיוס יכולת טובה יחסית עם ממוצעים של 8.3 נקודות (הכי גבוה שלו במכבי תל אביב) ו-4.9 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully