וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לקדנציה שנייה? דריון אטקינס במגעים עם הפועל חולון

25.7.2018 / 8:42

הפורוורד-סנטר ששיחק אצל שמיר בעונת 2016/17 נמצא בשיחות מתקדמות עם מחזיקת הגביע, הפערים בין הצדדים הם לא גבוהים. עד כה חתומים בקבוצה שני שחקנים זרים - קאליף וואייט וקורי וולדן

יחזור לעונה נוספת? אטקינס (צילום: ב

שחקן הפועל חולון דריון אטקינס. לירון מולדובן
יחזור לעונה נוספת? אטקינס/לירון מולדובן

הפועל חולון ממשיכה בנסיונות השלמת הסגל לקראת העונה הבאה, ולוואלה! ספורט נודע כי הסגולים נמצאים במגעים מתקדמים לצירופו של הפורוורד-סנטר האמריקאי דריון אטקינס, ששיחק במדיה לפני שנתיים, והפערים בין הצדדים לא משמעותיים. שחקן נוסף שעליו בדקו בחולון הוא הפורוורד הוליס תומפסון, ששיחק בעונה שעברה באולימפיאקוס, אך דרישותיו הכספיות היו גדולות על יכולות המועדון.

אטקינס (25, 2.03) הוא בוגר אוניברסיטת וירג'יניה משנת 2015. את עונתו הראשונה כמקצוען העביר בליגת הפיתוח של ה-NBA ובקיץ 2016 חתם בהפועל חולון ועזר לקבוצה לסיים במקום הראשון בעונה הסדירה כשהוא רושם 8.6 ריבאונדים למשחק. בקיץ שעבר התקדם וחתם בשטרסבורג הצרפתית, ורשם במדיה 8.8 נקודות ו-4.7 ריבאונדים בליגה הצרפתית ו-7.8 נקודות ו-3.8 ריבאונדים בליגת האלופות של פיב"א.

הסגל של דן שמיר בחולון כולל נכון לעכשיו שני שחקנים זרים - קאליף וואייט ששב לקבוצה אחרי חצי עונה בעירוני נס ציונה וקורי וולדן שממשיך לעונה נוספת. בגזרה הישראלית התחזקה חולון בעמית שמחון ורועי הובר והם מצטרפים לטי ג'יי קליין, גיא פניני ושלומי הרוש שממשיכים מהעונה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully