וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תום מעיין חתם במכבי אשדוד, עופר רחימי מונה למאמן הפועל חיפה

25.7.2018 / 11:44

מכבי אשדוד באר טוביה הודיעה על החתמת הרכז (25, 185), שעוזב הרצליה אחרי שלוש עונות, במהלכן גם שימש כקפטן. ניב משגב חתם בנהריה, המגעים עם יובל נעימי על סף פיצוץ

תום מעיין נבחרת ישראל. קובי אליהו
תחנה חדשה. מעיין/קובי אליהו

מכבי אשדוד באר טוביה הודיעה היום (רביעי) על החתמתו של הרכז תום מעיין (25, 185), שיהיה השחקן השישי שהקבוצה מצרפת עקיץ. מעיין ששיחק בשנים האחרונות בבני הרצליה ואף שימש כקפטן הקבוצה. הוא השחקן הישראלי (הלא מתאזרח) הראשון שחותם באשדוד מתחילת הפגרה, לאחר שעד כה החתים הצוות המקצועי בראשות בראד גרינברג ודני גוט שלושה מתאזרחים ושני זרים.

מעיין שיחק בעבר בגראן קנאריה ובאוניברסיטת סיטון, חזר לארץ וחתם בהפועל ירושלים לחמש שנים, אבל שוחרר אחרי עונה אחת. בשלוש העונות האחרונות שיחק בהרצליה. בעונה שעברה במדי הרצליה מעיין העמיד ממוצעים של 4.7 נקודות, 2.0 אסיסטים ו-2.1 ריבאונדים.

עד כה חתומים באשדוד הסנטר הקוסוברי ליז שושי והגארד המקסיקני פול סטול, כמו כם המתאזרחים אייזיק רוזפלט, ספנסר וייס וג'ייק פמברטון.

עופר רחימי מאמן הפועל חיפה

הפועל חיפה הודיעה היום כי הגיעה לסיכום עם עופר רחימי לתפקיד מאמן הקבוצה בעונה הקרובה. רחימי בן ה-43, אימן בשנתיים האחרונות את מכבי חיפה ובעונת 2016/17 העפיל איתה לגמר הפיינל פור. את קריירת האימון שלו החל רחימי כעוזר מאמן באליצור קרית אתא, מכבי קרית ביאליק ומגידו.
את עמדת המאמן הראשי קיבל רחימי בליגה הלאומית כשאימן את מכבי קרית ביאליק ולאחר מכן את קרית טבעון במשך שלוש שנים.

כחלק מתכנון ארוך טווח ותוך רצון לטפח את דור העתיד של האדומים, ביקש רחימי לאמן גם את אחת הקבוצות הצעירות במחלקת הנוער הפועל חיפה בשיתוף עם ליאו באק. הקבוצה כבר ירדה לליגה השלישית, אבל נשארה בליגה הלאומית בגלל ההתפרקות של קרית גת.

"אני שמח להצטרף למועדון עם מסורת כמו הפועל חיפה", הגיב עופר רחימי למינוי, והוסיף: "זה אתגר גדול עבורי ובעזרת השם נצליח לחבר קבוצה אטרקטיבית במסגרת התקציב ולעשות עונה טובה".

ניב משגב חתם בעירוני נהריה

עירוני נהריה הודיעה היום על החתמתו של הגארד ניב משגב לשלוש העונות הקרובות. משגב בן ה-23 שיחק בשנים האחרונות בהפועל חיפה ורשם בעונה החולפת 12.7 נקודות, 3.9 אסיסטים ו-2.8 ריבאונדים למשחק. יובל נעימי, שסיכם עקרונית את תנאיו במועדון, עשוי שלא להגיע לבסוף בשל קשיים בסיום העסקה, ובמועדון עשויים להשאיר את זיו בן צבי.

עוד באותו נושא

שחקני עבר לשרת הספורט: "עתיד ענף הכדורסל בישראל לוט בערפל"

לכתבה המלאה
עופר רחימי, מאמן מכבי חיפה. מגד גוזני
חוצה כביש. רחימי/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully