וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריצ'רד האוול נכשל בבדיקת סמים, צפוי לספוג עונש חמור

25.7.2018 / 11:50

הסנטר שעזב את הפועל ירושלים נבדק אחרי משחק הפלייאוף מול גלבוע, ובעקבות הממצאים יזומן לוועדת משמעת. העונש שיקבל עשוי למנוע לשחק בליגת העל או בנבחרת, אבל לא אמור למנוע חתימה באירופה

ברני ארדוב

בווידאו: תקציר המשחק האחרון של האוול בישראל?

ריצ'רד האוול, שחקן נבחרת ישראל, נכשל בבדיקת סמים שנערכה לו בחודש שעבר, אחרי משחק 1 בסדרת רבע גמר הפלייאוף מול הפועל גלבוע/גליל. מאיגוד הכדורסל נמסר ש"האיגוד קיבל הודעה בשם הסוכנות הלאומית למניעת סימום בספורט בעניין ריצ'ארד האוול. האיגוד מילא וימלא כל הוראה שיקבל בנושא כפי שעשה עד היום ויעשה גם בעתיד". WADA ישראל צפויים לזמן את השחקן לוועדת משמעת, ועל פי מקרי העבר, הוא צפוי לעונש חמור.

המשחק שבסיומו נתפס ריצ'רד האוול הוא משחק 1 בסדרת רבע גמר הפלייאוף מול הפועל גלבוע/גליל. טרנס קינזי, כזכור, אמר בסמוך לאותו משחק ש"אני חושב שצריך לבטל את בדיקות הסמים עד סוף העונה. ברגע שהליגה נגמרה אתה חופשי"

בשנים קודמות נתפסו שני שחקנים במסגרת ליגת העל בבדיקות סמים - יינסי גייטס מעירוני נהריה ואמאדי אנג'יי מבני הרצליה. שני השחקנים קיבלו עונש הרחקה של ארבע שנים על ידי WADA הישראלית, ועל אף שהעונש אמור לחול על כל המסגרות בעולם, שניהם שיחקו כרגיל בעונה שעברה והעונש לא חל עליהם. כך גם סוני ווימס, שהושעה על ידי אותו ארגון לאחר שסירב לעבור בדיקה במכבי תל אביב, ולאחר מכן שיחק כרגיל.

עוד בנושא

שחקני עבר לשרת הספורט: "עתיד ענף הכדורסל לוט בערפל"
בדרך לקדנציה שנייה? דריון אטקינס במגעים עם הפועל חולון
תום מעיין חתם באשדוד, עופר רחימי מונה למאמן הפועל חיפה

ריצ'רד האוול נבחרת ישראל. ברני ארדוב
ספק אם יחזור לנבחרת ישראל בעקבות ההתפתחות. האוול/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully