וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיר צדק של דינמו זאגרב: אריאן אדמי חוזר אחרי שלוש שנים

"הוא קיבל חומרים שלא ידע מה יש בהם", "לא עשיתי שום דבר לא בסדר". קפטן דינמו זאגרב הושעה בעקבות בדיקת שתן אחרי משחק נגד ארסנל ולא שיחק באירופה שלוש שנים. הערב הוא חוזר

AP

בווידאו: אדמי מתקבל בחמימות אחרי שההשעייה שלו הסתיימה באוקטובר 2017

ב-29 בספטמבר 2015 דינמו זאגרב הובסה 5:0 על ידי באיירן מינכן באליאנץ ארנה במחזור השני של שלב הבתים של ליגת האלופות. אריאן אדמי המקדוני פתח בקישור האחורי של דינמו זאגרב והשלים 90 דקות. זה היה המשחק האחרון שלו באירופה. שבועיים לפני כן דינמו רשמה 1:2 סנסציוני על ארסנל ואדמי היה אחד מהשחקנים שנבחרו לעבור בדיקה לחומרים אסורים. והוא נכשל.

מאז אותה תבוסה במינכן, דינמו זאגרב קיימה בדיוק 20 משחקים במפעלים האירופים, אבל אדמי לא שותף אף לא באחד מהם - הוא היה מושעה. הערב (שלישי, 21:00, ספורט1) הוא אמור לפתוח בהרכב של אלופת קרואטיה נגד הפועל באר שבע והוא גם יענוד את סרט הקפטן. זו תהיה ההופעה הראשונה שלו באירופה אחרי קרוב לשלוש שנים.

עוד בנושא:

דני אולמו הפך למנהיג של דינמו זאגרב
טהא: "ראינו מה קרואטיה עשתה במונדיאל"
בכר תרגל שלושה בלמים, סטו יפתח במרכז ההגנה?

שחקן באיירן מינכן, טיאגו אלקנטרה, מול שחקן דינמו זאגרב, אריאן אדמי. AP
אדמי במשחק האחרון שלו באירופה, אי שם בספטמבר 2015/AP

שיר צדק בוודאי יוכל להזדהות עם הקשר שבעצמו הופתע בזמנו מגילוי של חומרים אסורים בשתן שלו. "אנחנו מאוד מופתעים כי אדמי נבחר כבר שש פעמים לבדיקות והתוצאות אף פעם לא היו שליליות", אמרו בדינמו בספטמבר 2015. אבל את אופ"א זה ממש לא עניין והשחקן הושעה לארבע שנים.

"אני לא אשם ולא עשיתי שום דבר לא בסדר", אמר אדמי האומלל, "אני אפילו לא יודע מה להגיד על ההשעייה, אני מרגיש פשוט נורא". בדינמו מאוד כעסו והמאמן דאז, זוראן מאמיץ' - אחיו של הבעלים השנוי במחלוקת זדרבקו מאמיץ' - הסביר: "אריאן קיבל תוספים ממומחים וכנראה שהם היו נגועים בחומר אסור. הוא בכלל לא ידע מה הוא לוקח". נשמע מוכר?

דינמו נלחמה עבור השחקן שלה, ערערה ל-CAS ולבסוף ההשעייה שלו קוצרה מארבע שנים לשנתיים. אדמי חזר באוקטובר בשנה שעברה, אבל הקבוצה כבר סיימה את דרכה באירופה ולמעשה הוא לא שותף למסעות שלה ביבשת במשך שנתיים. הערב הוא חוזר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully