וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: התלבטות בין עזרא לממן מול דינמו זאגרב

23.7.2018 / 19:36

בכר עוד לא החליט מי מהשניים יפתח מול הקרואטים במשחק הראשון בסיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות (ג', 21:00, ספ' 1). גורש צפוי לפתוח. טהא: "ראינו את המונדיאל המטורף של קרואטיה"

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר. ברני ארדוב
ברק בכר/ברני ארדוב

הפועל באר שבע תפגוש מחר (21:00, ספורט 1) בקרואטיה את דינמו זאגרב בסיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות. האדומים, שעברו בלי מאמץ מיוחד את פלורה טאלין בסיבוב הקודם, ינסו להשיג תוצאת חוץ טובה מול אלופת קרואטיה במטרה להגיע לאצטדיון הביתי בשבוע הבא עם מקדמה. כזכור, האלופה הישראלית הוגרלה מוקדם יותר מול אסטנה או מיטיולנד במקרה שתעבור את דינמו זאגרב. אם תודח, הפועל באר שבע תפגוש את המנצחת במפגש בין אפואל ניקוסיה לפלורה טאלין.

בפן המקצועי, דודו גורש הוא זה שצפוי לפתוח בין הקורות של הפועל באר שבע ולא יאניס אנסטיס היווני שפתח בהרכב מול פלורה טאלין במשחק האחרון. ההתלבטות היחידה שיש לברק בכר לגבי ההרכב היא בין חן עזרא לבין חנן ממן. ז'וליאן סטו יפתח.

עוד בנושא:
אם תעבור, הפועל באר שבע תשחק נגד אסטנה או מיטיולנד

שחקן הפועל באר שבע, מאור מליקסון. ברני ארדוב
עומדים בפני משימה קשה מאוד. מליקסון/ברני ארדוב

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר אמר: "דינמו זאגרב היא קבוצה שעברה הרבה שינויים בסגל. היא מכרה שחקנים וקנתה חדשים. היא לא שיחקה משחק רשמי עד עכשיו. אנחנו בטוחים בעצמנו שלמרות שזה לא יהיה קל, אנחנו נוכל לעשות את העבודה כמו שצריך. ההגרלה שהייתה היום? אנחנו לא מתעסקים בה. רק במשחק מחר. יש לדינמו סגל גדול עם תחרות בכל עמדה ושחקנים מוכשרים. אין שחקן ספציפי שצריך להתרכז בו".

הבלם לואי טהא: "דינמו זאגרב קבוצה חזקה מאוד, יהיה משחק קשה. למדנו ואנחנו ממשיכים ללמוד אותם. אנחנו יודעים מה עלינו לעשות כדי להוציא את התוצאה שאנחנו צריכים. ראינו במונדיאל שנבחרת קרואטיה עשתה משהו מטורף, הם הראו את הרמה של הכדורגל הקרואטי שהתקדם בצורה טובה מאוד. אנחנו מודעים לחשיבות המשחק. אנחנו מוכנים ונרצה להוציא תוצאה טובה".

הרכב משוער: דודו גורש, בן ביטון, לואי טהא, שיר צדק, ז'וליאן סטו, אורן ביטון, ג'ון אוגו, דן איינבינדר, מאור מליקסון, חן עזרא (חנן ממן), בן שהר.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
פיליפ בנקוביץ' שחקן דינמו זאגרב. GettyImages
זאגרב לא רוצה לסכן את העסקה העתידית. פיליפ בנקוביץ'/GettyImages

דינמו זאגרב מגיעה למשחק אחרי לא פחות משבעה משחקי הכנה אותם שיחקה מסוף יוני עד ללפני שלושה ימים. אלופת קרואטיה השיגה בהם שישה ניצחונות ותוצאת תיקו אחת, ואחרי ההדחה המפתיעה על ידי סקנדרבג האלבנית בפלייאוף הליגה האירופית בעונה שעברה, אין מבחינתה מקום לכישלון נוסף.

המגן האיראני סאדג מוחראמי, שיועד לפתוח בהרכב, פצוע ויוחלף על ידי פטאר סטויאנוביץ'. גם השוער דומיניק ליבאקוביץ', שחזר רק בשבוע שעבר עם נבחרת קרואטיה מרוסיה אחרי ששימש כשוער שלישי במונדיאל, לא ישחק ואת מקומו יתפוס דניאל זגוראץ בן ה-31. הבלם הבכיר של הקבוצה, פיליפ בנקוביץ' בן ה-21, נחשב לכישרון גדול ועל פי דיווחים בקרואטיה הוא לא מתוכנן לשחק על מנת שלא לסכנו, שכן הוא עשוי להימכר בקרוב בסכום גבוה. מי שכן ישחק הוא הבלם הצרפתי קווין תאופיל קתרין שהצטרף לאחרונה.

המאמן ננאד בייליצה אמר: "אנחנו מוכנים, התאמנו טוב וערכנו משחקי אימון שהכינו אותנו למשחק הזה. חלק מהשחקנים לא יוכלו לשחק נגד באר שבע, כמו למשל הבלם בנקוביץ' שלא כשיר. יש לנו סגל רחב ולכולם תהיה הזדמנות להוכיח את עצמם תוך כדי העונה. להפועל באר שבע יש שחקנים טובים בהתקפה. הם מאורגנים מאוד ויודעים לשחק נכון. אם ניתן להם הזדמנויות, הם יענישו אותנו. ננסה להיות כמה שיותר אגרסיביים. אנחנו קבוצה טובה, ואנחנו נהיה מוכרחים להוכיח את זה מחר".

הרכב משוער, דינמו זאגרב: דניאל זגוראץ, פטאר סטויאנוביץ', קווין תאופיל-קתרין, אמיר דילאבר, מרין לאובץ, אריאן אדמי, לוברו מאייר, דני אולמו, מיסלב אורשיץ', מריו שיטום, מריו בודימיר.

אורי אריאל.
שר החקלאות אורי אריאל בירך את שחקני הקבוצה בבית הכנסת בזאגרב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully