וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דזיובה: "אחרי המעשה של דומאגוי וידה רציתי להבריג אותו באדמה"

החלוץ הרוסי סיפר בפתיחות על תחושות הזעם שחש כלפי הקרואטי בשל הבעת התמיכה באוקראינה במונדיאל: "המעשה שלו הטריף אותי ואת חבריי". וגם: הילד בן החמש שגרם לדזיובה להזיל דמעה

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: שניר דבוש

המונדיאל שהסתיים לפני קצת יותר משבוע הפך את ארטיום דזיובה לשם מוכר לאוהדי כדורגל רבים בעולם. החלוץ היה אחד משחקני המפתח של נבחרת רוסיה שהגיעה באופן מפתיע למדי כל הדרך עד לרבע הגמר בו נכנעה לנבחרת קרואטיה.

כעת סיפר דזיובה ל"ספורט אקספרס" כי האיש שהרגיז אותו יותר מכל במהלך הטורניר היה דומאגוי וידה. כזכור, לאחר הניצחון על הרוסים פרסם שחקן נבחרת קרואטיה סרטון בו הוא ואיש צוות של הנבחרת אוגנן ווקויביץ' משמיעים קריאה לאומנית המזוהה עם אוקראינה, יריבה מרה של רוסיה בשנים האחרונות.

"כשראיתי את הדבר הזה שווידה עשה, האינסטינקט הראשוני שלי היה להגיע אליו ולהבריג אותו בתוך האדמה", הכריז דזיובה, "מה שהוא עשה פשוט הטריף אותי. זה גם הטריף את כל הנבחרת שלנו. אבל אחר כך קצת נרגעתי. אחרי זה הוא התנצל, אז הכעס שהיה קצת נרגע. נראה לי שהוא בעצמו לא מבין את המשמעות של המעשים שלו".

על הפופולריות שצבר בימי הטורניר אמר חלוץ זניט סנט פטרבורג: "יש לי סיפור אדיר עכשיו. אני שומע שילדים בחצרות הבתים ובשכונות מגורים לא מדברים יותר על להיות כמו מסי או רונאלדו. עכשיו הם רוצים להיות דומים לשחקני נבחרת רוסיה. יצא לי להיות לפני כמה ימים בתחנת רכבת בדרך לסנט פטרבורג. ניגש אליי ילד קטן, חיבק לי את הרגל ואמר שהוא רוצה להיות שחקן נבחרת רוסיה שיגדל. הזלתי דמעה".

עוד בנושא
'פרשת המסרונים': לפארמה הופחתו חמש נקודות, קלאיו הושעה לשנתיים
ארגנטינה מזועזעת: כדורגלן רצח כדורגלן אחר אחרי ויכוח בבר
בילד על אוזיל: "ההאשמות שלו מגוחכות, הוא מדבר שטויות ומשחק את הקורבן"

שחקן נבחרת רוסיה ארטם דזיובה. רויטרס
רגיש ועצבני. ארטיום דזיובה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully