וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה מזועזעת: כדורגלן רצח כדורגלן אחר אחרי ויכוח בבר

צפו בתקרית הקשה בבואנוס איירס. נהואל אוביידו שכבר ריצה בעבר עונש מאסר בגין מעשי שוד וגניבה, חשוד שדקר למוות את השוער פקונדו אספינדולה. המשטרה מצאה ברכבו כתמי דם

צילום מסך

החלוץ הארגנטינאי, נהואל אוביידו, נעצר אתמול (ראשון) בחשד לרצח של כדורגלן אחר, השוער פקונדו אספינדולה. בימים בהם ההתאחדות לכדורגל המקומית עסוקה במאבק עיקש ופתרון לבעיית אלימות האוהדים, ארגנטינה הזדעזעה מרצח נורא מחוץ למגרש.

אוביידו ואספינדולה בילו בנפרד בלילה שבין שבת לראשון בבר בהורלינגהאם, בואנוס איירס. ביציאה מהמקום - סמוך ל-6:30 בבוקר - ככל הנראה התלקח ויכוח בין שתי קבוצות חברים, אחת של החלוץ והשנייה של השוער. הויכוח גלש את מחוץ למקום הבילוי וברחוב התפתחה תגרה בסיומה אספינדולה נדקר למוות.

אוביידו נמלט מהמקום ביחד עם אדם נוסף, אזרח פרגוואי. ברכב הפז'ו בו הם נסעו, היו כתמי דם והסכין נמצאה כ-15 רחובות ממקום הדקירה. מדובר באזור בילויים וכמעט כולו מרושת במצלמות, כך שהמשטרה קישרה מיד בין הרכב והנוסעים, לבין התקרית.

הנרצח, אספינדולה, שיחק בקבוצות הנוער של צ'קאריטה, ריבר פלייט ולאנוס. את הופעת הבכורה בקבוצת בוגרים ערך באלמגרו שבמדיה שיחק שלוש עונות כשוער מחליף. בשנה שעברה עבר לאתלטיקו אורוגוואי מהליגה הרביעית ולפני כמה חודשים סיים את חוזהו והפך לשחקן חופשי.

אוביידו החשוד ברצח הוא שחקנה של סן טלמו מהליגה הרביעית בארגנטינה. הוא שיחק בעבר בהורקאן הארגנטינאית ובלה סרנה הצ'יליאנית. ב-2011 הוא נעצר אחרי ששימש כנהג מילוט בשוד תכשיטים. שנתיים לאחר מכן הואשם במעורבות בגניבת נשק משוטר. הוא בילה שלושה חודשים בבית הסוהר ואחרי שסיים לרצות עונש מאסר בפעם השנייה, התראיין וסיפר: "בית הכלא זה המקום הכי גרוע שיש. אני לא רוצה לחזור לשם לעולם".

נהואל אוביידו, פקונדו אספינדולה, רצח. צילום מסך
אוביידו/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully