וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זופר אבדיה מבהיר: "דני ישחק בעונה הבאה במכבי תל אביב"

23.7.2018 / 10:23

אביו של היהלום של נבחרת העתודה מספר על ההחלטה לגבי שילוב בנו בעתודה: "לא התערבתי, וטוב שכך", החלום על דראפט 2020: "מכוונים הכי גבוה שיש", ואיך ההצלחה לא תעלה לו לראש

צילום מסך

ההצלחה הגדולה של נבחרת העתודה, שזכתה אמש (ראשון) באליפות אירופה בקמינץ, גרמניה, חשפה לעולם בצורה מרשימה את דני אבדיה, בן 17 וחצי, שחקנה של מכבי תל אביב. אבדיה סיים את הטורניר עם 12.7 נקודות, 6.4 ריבאונדים ו-1.1 אסיסטים בממוצע למשחק. לפי כל הסימנים ודבריהם של אנשי ה-NBA והסקאוטים הבינלאומיים שעוקבים אחרי אבדיה, השחקן צפי להבחר כבר בעוד שנתיים בדראפט, כשהתקווה היא שיהיה השחקן הישראלי השני שנבחר בסיבוב הראשון אחרי עומרי כספי.

אלא שבינתיים אבדיה, ששיחק בעונה שעברה בקבוצת הנוער של מכבי תל אביב ומעט בקבוצת הבוגרים, צריך לקבל החלטה לגבי עתידו. לאורך התקופה האחרונה היו שמועות כי הוא מעוניין לצאת להשאלה, בקבוצה אחרת בליגת העל או אפילו באירופה, והבוקר מפזר אביו, שחקן העבר זופר אבדיה את הערפל סביב עתיד בנו: "הוא ישחק במכבי גם בעונה הבאה, אלא אם יקרה משהו קיצוני. זאת ההחלטה שלנו. הוא שחקן ששייך למכבי ועכשיו הכוונה להגיע כמה שיותר גבוה, כשעוד שנתיים די ברור לאן אנחנו מכוונים".

נבחרת העתודה אלופת אירופה, סיקור מיוחד

סגירת המעגל של בית הלחמי והתרומה של פיני גרשון: גיבורי הזכייה השקטים
גם בארצות הברית ובאירופה התלהבו מישראל: "זוסמן מדהים, אבדיה נהדר"
תפנית במכבי תל אביב: רצון להשאיר את יובל זוסמן, לחץ גם על דני אבדיה
עודד קטש: "זה אושר טהור, תמים ואמיתי. כאוהד, פשוט נהניתי לצפות"

דני אבדיה, מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ימשיך בכחול-צהוב גם בעונה הבאה. דני אבדיה/ברני ארדוב

אבדיה האב, שעובד בשנים האחרונות במחלקת הנוער של בני הרצליה, שם החל בנו את דרכו, סיפר על הפריצה של דני, וכיצד הוא צריך לנהוג עכשיו, כשעולם הכדורסל כולו יצפה בו: "הוא עדיין צעיר, יש לו איפה להתפתח ולשפר, זאת רק תחילת הדרך. צריך לעשות צעדים נכונים ולראות מה נכון בשביל הילד, איפה שהוא היה ומה שהוא קיבל עד עכשיו, הוא הסתדר".

היום תנחת נבחרת העתודה בישראל ותתקבל בקבלת פנים רשמית. מחר כבר יחבור דני אבדיה מחדש לנבחרת הנוער שתצא לאליפות אירופה דרג ב' ביום רביעי. זופר מספר על כך שלא היה מעורב בהחלטה להקפיץ את דני לנבחרת העתודה, אך מרוצה ממנה: "אני אבא גאה. זה הכל הוא, אני לא בתמונה כל כך. אני לא התערבתי בכלום. לא התערבתי בהחלטות המקצועיות, הייתי בצד וטוב שכך עשיתי, זאת החלטה של הילד ופיני גרשון ואני קיבלתי את זה. אולי זה טוב יותר, אם הייתי מקבל החלטות אולי היה משחק במגדל העמק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
דני אבדיה, נבחרת העתודה. מתוך אתר FIBA, אתר רשמי
המטרה: NBA בעוד שנתיים. אבדיה/אתר רשמי, מתוך אתר FIBA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully