וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד: גדי קינדה לא צפוי לפתוח את העונה

22.7.2018 / 11:48

הקשר עדיין לא החלים מפציעה ממושכת בברכו ויחמיץ בוודאות את משחקי גביע הטוטו. באשדוד בונים על קינדה כשחקן הרכב במערך של בובי מילבסקי העונה. גנב, ברושיץ' ומאוריסיו מתנדנדים

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

קשר מ.ס. אשדוד גדי קינדה לא צפוי לפתוח את העונה. קינדה שיצא עם מ.ס. אשדוד למחנה האימונים בסלובניה, עבר בעיקר טיפולים ואימונים אישיים בעקבות הפציעה בברכו שהחלמתה אורכת כבר כמה חודשים. ההערכה במועדון מדברת על כך שהקשר יצטרך לפחות עוד ארבעה שבועות עד שיוכל לחזור לשחק ולכן את משחקי גביע הטוטו שיפתחו את העונה, יחמיץ קינדה ויתכן שגם את פתיחת משחקי הליגה. בשלב הזה באשדוד נערכים לכך שקינדה יישאר בעונה הבאה בקבוצה ובונים עליו להיות שחקן הרכב במערך של בובי מילבסקי.

באשדוד יצאו מרוצים אחרי המשחק אתמול נגד ספרטק מוסקבה אותו סיימו בתיקו 1:1. בקבוצה קיימת התלבטות באשר לשחקנים הזרים החתומים. ויקטור גנב שכבר היה בדרך החוצה, רשם מחנה טוב וכעת שוקלים מחדש בקבוצה אם להשאירו מכיוון שהוא גם כך עוד לא מוצא קבוצה אחרת לעבור אליה. התלבטות גדולה קיימת לגבי מאוריסיו קורדיירו. השחקן שגם כך לא הרשים בעונה שעברה מחזיק בחוזה לעונה נוספת, אך עדיין לא ברור מה יהיה איתו. גם באשר לקרלו ברושיץ' יש התלבטות גדולה אחרי העונה הבינונית שרשם בעונה שעברה. בכל מקרה בקבוצה עדיין לא מדברים על החתמת זר ששי ומתכוונים להסתפק בשלב הזה בחמישה זרים בלבד, דבר שגם יסייע לקבוצה לקבל מענק בגובה של 300 אלף שקל מהמנהלת.

עוד בנושא
רוטן לשחקנים: "לא אסבול איחורים. תגיעו להתכנסויות לפני הזמן"
מכבי נתניה: למרות הסיכום, דיא סבע מתלבט לגבי החתימה בקאזאן
למרות עזיבת החלוצים, שכר השחקנים בהפועל חיפה לא יקטן בעונה הבאה

גדי קינדה שחקן מ.ס. אשדוד. אדריאן הרבשטיין
מילבסקי בונה עליו. גדי קינדה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully