וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר: "התקשורת אוהבת להמציא שמועות, אני נשאר בפריס סן ז'רמן"

הברזילאי עשה סוף לשמועות והצהיר: "יש לי חוזה בפריס ולא אשנה את דעתי". על אמבפה: "הוא פנומן". על בופון: "תענוג לחלוק איתו חדר הלבשה". בספרד מחזקים: "הוא יישאר כל עוד ימשיך לקבל תנאי VIP"

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: שניר דבוש

סוף לסאגת עתידו של ניימאר? אחרי שאמש (חמישי) פורסם שפריס סן ז'רמן לא שוללת את מכירתו של כוכבה לריאל מדריד, השחקן עצמו עשה סוף לשמועות והתבטא בנחרצות לגבי עתידו.

"אני נשאר, יש לי חוזה בפריס סן ז'רמן ואני בחרתי להיות פה כדי להציב אתגרים חדשים. לא אשנה את דעתי עכשיו. התקשורת אוהבת להמציא שמועות, אבל כולם יודעים כמה פריס חשובה לי", אמר ניימאר וכנראה עשה סוף לדיווחים על מעבר אפשרי שלו לברנבאו.

הברזילאי התייחס גם ליכולת הנהדרת במונדיאל של קיליאן אמבפה, שותפו להתקפת פריס ואמר: "הוא פנומן, שחקן נהדר. אנחנו יודעים את זה הרבה זמן, אני איתו על בסיס יומי ואני יודע אילו איכויות יש לו. אני מאוד שמח בשבילו על הזכייה במונדיאל. הוא יכול להגיע לטופ בשנים הקרובות".

ניימאר התייחס גם לחבר החדש שלו בפריס, ג'אנלואיג'י בופון, ואמר: "זה יהיה כבוד לחלוק את חדר ההלבשה עם שוער כזה, עם כל ההיסטוריה שלו והאישיות שלו. יש לו המון ניסיון והרבה מה להציע לנו".

עוד בנושא

לואיס אנריקה הוצג כמאמן נבחרת ספרד: "יש בפנינו אתגרים גדולים"
נשיא הליגה הספרדית: "כריסטיאנו רונאלדו עזב את ריאל בגלל ענייני מס"
ארתור: "ההשוואה לאינייסטה לא מפחידה אותי, באתי לעשות היסטוריה"

לפי הסרטון הזה, נראה שניימאר אכן לוקח את העניינים בקלות

גם בספרד רבים כבר מסכימים שניימאר הולך ומתרחק מריאל. בעיתון הפופולרי "אל פאיס" דווח אמש שניימאר ידחה את ריאל מדריד "כל עוד ימשיך לקבל יחס VIP בפריס סן ז'רמן", דבר שלפחות בשנתו הראשונה בקבוצה בהחלט קרה. כעת, עם נסיקתו של קיליאן אמבפה בגביע העולמי, ניימאר חושש למעמדו ורוצה לקבל הבטחה מראשי פריס סן ז'רמן לכך שיזכה לכל ההטבות האפשריות גם מחוץ למגרש.

החשש של ריאל הוא שתישאר בידיים ריקות וללא מחליף ראוי לכריסטיאנו רונאלדו, כי גם קיליאן אמבפה ואדן הזאר - שתי האופציות החלופיות של הבלאנקוס למקרה שניימאר לא יגיע - נראות רחוקות מחתימה. אמבפה הצהיר חד משמעית שבכוונתו להישאר בפריס, ועל הזאר צ'לסי דורשת סכומי עתק שלעת עתה ריאל לא ששה לשלם. כך או כך, נראה שגם בנוגע לניימאר הדעות בקרב אוהדי ריאל חלוקות. רפא נדאל, אחד האוהדים הכי מפורסמים של הבלאנקוס, אמר ש"אני לא יודע אם הייתי רוצה שריאל תרכוש את ניימאר. לא בכל מחיר, בכל אופן. אני מבין שהוא שחקן גדול אבל הכל תלוי במחיר. לא רוצה אותו בכל מחיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully