וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארתור: "ההשוואה לאינייסטה לא מפחידה אותי, באתי לעשות היסטוריה"

קשר הרכש החדש של ברצלונה התראיין ל"אלמונדו דפורטיבו" ודיבר על המעבר מגרמיו ("כשברצלונה פנתה לא חשבתי פעמיים"), מסי ("השחקן הטוב בעולם") וניימאר: ("הוא אמר לי שיהיה לי טוב כאן")

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: שניר דבוש

ארתור, הרכש החדש של ברצלונה, הצטרף הקיץ לאלופת ספרד על מנת להפוך לדבר הגדול הבא בכדורגל העולמי. הקשר הברזילאי בן ה-21 שהגיע מגרמיו העניק ראיון נרחב ל"דפורטיבו אלמונדו" ודיבר בצורה גלויה למדי על הכוונה שלו להפוך לשחקן מרכזי של אלופת ספרד.

"היו לי הצעות גם ממקומות אחרים", סיפר ארתור, "אבל כשהגיעה ההצעה מברצלונה לא חשבתי פעמיים. תמיד היה לי את החלום לשחק בברצלונה אבל כשהם באמת התחילו להתעניין בי לא האמנתי בכך". על היתרונות של ברצלונה סיפר הקשר: "זו קבוצה שתמיד שואפת להחזיק את הכדור בזמן המשחק וגם אני מאוד אוהב את הכדור".

ארתור נשאל האם שוחח עם ניימאר על ברצלונה ועל כך השיב: "דיברתי איתו. הוא סיפר על כמה שמדובר בעיר נפלאה ועל כך שאני אהנה פה".

עוד בנושא
העברות בעולם: צ'לסי רודפת אחרי אליסון, גם שמייכל על הכוונת
מראדונה: "כשהייתי קטן הלכתי יחף בשלג, אין לי בעיה לחיות בבלארוס"
בתום קדנציה מדהימה: האלגרימסון התפטר מאימון נבחרת איסלנד

שחקן ברצלונה ארתור. אתר רשמי ברצלונה, אתר רשמי
"היו הצעות ממקומות אחרים". ארתור/אתר רשמי, אתר רשמי ברצלונה

הקשר הצעיר נשאל על השוואה בינו לבין צ'אבי ואינייסטה. על כך השיב: "אני לא מפחד מהשוואות. אינייסטה הוא אינייסטה וארתור הוא ארתור. אינייסטה כבר עשה פה היסטוריה ואני מקווה לעשות אחת משלי".

על מסי אמר הקשר הצעיר: "אני כבר מת לפגוש אותו ולשחק עם השחקן הטוב בעולם".

בהתייחס ליריבה המשובעת ריאל מדריד אמר הרכש החדש של ברצלונה: "יש להם קבוצה חזקה עם כריסטיאנו רונאלדו או בלעדיו. הם ינסה להציג את הכדורגל הטוב שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully