וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "אם עידן ורד יעזוב, זו מכת מוות לבית"ר ירושלים"

18.7.2018 / 18:43

מאמן בית"ר ערך מסע"ת לקראת צ'יחורה (ה', 20:45, ספ' 2) ושלח מסר לטביב: "שחררו לי את עזרא, שכטר וקלאודמיר. כשהגעתי לקבוצה לא ידעתי שהיא תהיה במצב כזה של חוסר ודאות. זה לא מצב אידיאלי"

קובי אליהו

בית"ר ירושלים ערכה היום (רביעי) את האימון המסכם ולאחריו גם מסיבת עיתונאים לקראת משחק הגומלין נגד צ'יחורה הגאורגית מחר (חמישי, 20:45, ספורט 2). כזכור, המשחק הראשון הסתיים ב-0:0 ובבית"ר שמו דגש השבוע על זהירות ועל הרצון להימנע בכל מחיר מספיגת שער חוץ מהגאורגים, שער שעשוי להכריע את ההתמודדות. ניצחון על צ'יחורה יכניס לקופת בית"ר כ-250 אלף יורו ויסדר לה מפגש בשבוע הבא ככל הנראה עם מאריבור הסלובנית. דוד קלטינס סובב את הקרסול, כפי הנראה סובל מנקע וצפוי להיעדר מהמשחק נגד הקבוצה הגאורגית.

הרכב משוער, בית"ר ירושלים: איתמר ניצן, מתן פלג, קרלוס קויאר, טל כחילה, אור זהבי, מיקי סירושטיין, אופיר קריאף, אריק סאבו, אור אינברום, עידן ורד, יקוב סילבסטר.


עוד בנושא
הפועל באר שבע: מיגל ויטור יופשר ברגע שמעבר קורהוט לאנורתוזיס יושלם
החוזה של צ'יקו אופואדו במכבי תל אביב: מיליון יורו נטו לשנתיים
אבי לוזון: "אף קבוצה לא תקבל מחצית מכרטיסו של סולומון בשני מיליון יורו"

שחקני בית"ר ירושלים מתאמנים. קובי אליהו
מנסים לשדר עסקים כרגיל. שחקני בית"ר באימון/קובי אליהו

יחד עם זאת האווירה בבית"ר ממשיכה להיות טעונה וקשה מאוד שלא להבחין באנרגיות הירודות של לא מעט שחקנים בשל אי הוודאות במועדון וגם לאור העובדה שהאוהדים יחרימו את המשחק. שחקנים לא התביישו לומר: "בלי קהל זאת לא בית"ר. משחק באירופה ולא פותחים את המזרחי זה הכי עצוב שיכול להיות, כל אוהד שנתקלים בו אומר שהוא לא מגיע והוא מחרים עד שטביב הולך, זה נהיה מטורף, גם כך הקבוצה נחלשה, בלי הקהל לא נוכל לשרוד את העונה הזאת". עד עתה נרכשו כמה עשרות כרטיסים בלבד ליציע המערבי, היציע היחיד שנפתח.

בנוגע לעידן ורד, על אף שהקבוצה תתקשה לשרוד את העונה מבלי סיוע כספי, ייתכן כי בשלב ראשון ייעשה ניסיון להעבירו בבקרה. בבית"ר מבינים כי באיזשהו שלב ייאלצו למכור את ורד, אך לא מוכנים לשחררו במחיר נמוך ונראה כי המו"מ להעברתו לא יהיה פשוט. במידה שהקבוצה תעלה שלב באירופה, ורד אמור להמשיך איתה גם לצמד המשחקים נגד מאריבור. השחקן עצמו כבר קיבל החלטה בסוף העונה שעברה כי במצב בו אלי טביב בעלי המועדון הוא לא ירצה להמשיך לאחר כל משחקי החוזה והספסול שנעשו לו. מעבר לכך, החוזה של ורד בבית"ר מורכב מבסיס ונקודות כך שזה חשש נוסף של הקשר במקרה וידרשו ממנו לקצץ בשכרו.

בתוך כך, אלי אוחנה הודיע היום: "לאחרונה התקיימו פגישות ושיחות בין המועדון לבין נציגי בית"ר נורדיה. עלו נושאים שונים לרבות מחלוקות מהותיות אשר הובן והובהר כי ניתן לגשר על כולן שהרי כולנו אוהדי בית"ר ירושלים והאינטרס שלנו משותף - מגיעים לעשות טוב עבור המועדון מאהבה. בפגישה האחרונה אשר התקיימה בבית וגן הוסכם בין נציגי נורדיה לביני, בשם המועדון, כי יחל מהלך של שיתוף פעולה מלא בין שני המועדונים בנושאים הבאים: קידום מחלקות הנוער והילדים לרבות בתי הספר לכדורגל, השאלת שחקנים ושת"פ מקצועי בין הקבוצות הבוגרות, קידום תכנים חינוכיים וערכיים ברוח תנועת בית"ר, יצירת תשתית לשנים הבאות במאמץ משותף כדי להביא את בית"ר ירושלים למקום בו היא נכונה וראויה להימצא".

עוד באותו נושא

מבית"ר ירושלים לבני סכנין: קלאודמיר סיכם על חוזה לשתי עונות

לכתבה המלאה
גיא לוזון מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
גיא לוזון באימון/קובי אליהו

מאמן בית"ר ירושלים גיא לוזון נשמע במצב רוח שלילי גם הוא במסיבת העיתונאים: "גם במצבים כאלה, אין שום בעיה להתמודד. גם בהפועל תל אביב התמודדתי עם מצב קשה. מצב החוסר ודאות לא עוזר לאף אחד, לא לי ולא לשחקנים. אנחנו צריכים להיות מקצוענים ומרוכזים ולא לתת לאף אחד להשפיע עלינו. בהפועל תל אביב נשארתי לאורך כל התקופה, עזבתי רק כשבקרית שמונה עלינו רק עם שחקני נוער. גם כשלא היה כסף ולא היו שחקנים, תמיד אמרתי שכל עוד יישאר בסיס של עשרה שחקנים אני אשאר עד הסוף. גם כשהבסיס הזה עזב ונסענו לקרית שמונה עם קבוצת הנוער, זה היה סוף הסיפור.

"אסור לשחרר אחד כמו עידן ורד מבית"ר ירושלים, הקבוצה הזו כבשה משהו כמו 70 שערים, אז עזרא, שכטר וקלאודמיר היו אחראים על 60% או 70% מהשערים. ורד הוא השחקן היחיד שמזוהה עם הקבוצה והוא האחרון שאנחנו יכולים לוותר עליו, אם הוא יעזוב זה מכת מוות לבית"ר. אני לא חושב בכלל על עזיבה. אנחנו נותנים את המקסימום שלנו בכל אימון ולא נותנים לרעשי הרקע להפריע לנו ולתת לנו אליבי לדבר כזה או אחר. אנחנו במחסור גדול מאוד של שחקנים".

לגבי כמות הקהל שתהיה מחר: "זה בטח שלא בשליטתי אבל אני מקווה שיהיה כמה שיותר קהל. כשהגעתי לקבוצה לא ידעתי שזה המצב שיהיה. מצב של אי וודאות לא עוזר לאף אחד, אבל תפקידנו להיות מקצוענים ולא לתת לזה להשפיע עלינו. אני לא נותן שום אולטימטום, אני בכלל לא חושב על עזיבה".

איתמר ניצן שוער בית"ר ירושלים. קובי אליהו
איתמר ניצן/קובי אליהו
דוד קלטינס שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
קלטינס/קובי אליהו
שחקני בית"ר ירושלים. קובי אליהו
שחקני בית"ר באימון המסכם/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully