וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבית"ר ירושלים לבני סכנין: קלאודמיר סיכם על חוזה לשתי עונות

18.7.2018 / 10:12

הקשר בן ה-33, שהציג בעונה החולפת את היכולת הטובה ביותר שלו בבית"ר ירושלים, צפוי לחתום במהלך היום ולהפוך לאחד מבכירי המשתכרים בקבוצה. הפועל חדרה מעוניינת בישראל זגורי

אדריאן הרבשטיין

מבית"ר ירושלים לבני סכנין: קלאודמיר סיכם היום (רביעי) לשתי עונות בשורות הקבוצה מהמגזר, וצפוי להגיע היום למשרדי המועדון ולחתום רשמית. הקשר הברזילאי בן ה-33 צפוי להפוך לאחד מבכירי המשתכרים בקבוצה, ובסכנין משוכנעים שלצד מהראן ראדי הקישור ישתדרג בצורה משמעותית.

בכך גם מסתיימת הקדנציה הארוכה שלו בבית"ר ירושלים, שהחלה ב-2014. קלאודמיר הגיע בזמנו מנסיונל מדיירה ומיד הפך לאחד השחקנים הטובים בקבוצה. העונה החולפת, בה כבש 10 שערי ליגה והפך למלך השערים של הקבוצה, הייתה אולי הטובה ביותר שלו בישראל, אולם בבית"ר הוחלט בכל זאת שלא להציע לו חוזה חדש.

אחרי הסיכום עם קלאודמיר, סכנין מתפנה לחיפושים אחר מגן שמאלי ומקווה להחתים אחד בשבועות הקרובים. במקביל בקבוצה ינסו להגיע להסדר עם ישראל זגורי על שחרורו. הפועל חדרה מעוניינת בקשר, אך בשלב זה עדיין לא התקיימו מגעים רשמיים. כזכור, זגורי הופתע כשהתבשר על כך שלא ייצא למחנה האימונים. בכל מקרה הוא ידרוש פיצוי מהמועדון עבור החוזה בו הוא מחזיק לעונה הקרובה.

עוד בנושא

תמה הארכה, בית"ר לא שילמה לפאוק עבור סאבו
מיהאי קורהוט במו"מ מתקדם עם אנורתוזיס
אבי לוזון: "אף קבוצה לא תקבל מחצית מכרטיסו של סולומון בשני מיליון יורו"

קלאודמיר שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
עוזב את בית"ר דווקא לסכנין. קלאודמיר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully