וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמה הארכה, בית"ר ירושלים לא שילמה לפאוק סלוניקי עבור אריק סאבו

17.7.2018 / 10:55

אחרי שבית"ר לא שילמה עבור מימוש האופצייה, היוונים יצטרכו להחליט האם הם דורשים את השחקן בחזרה או מגישים תביעה. הסלובקי כועס על שעדיין לא נכנס לדירה, ברונו איבה נחת להתרשמות

מערכת וואלה!

אתמול (שני) בחצות תמה הארכה שנתנה פאוק סלוניקי לבית"ר ירושלים על מנת לשלם עבור אריק סאבו. כזכור, בית"ר הייתה אמורה לשלם עד ה-1 ביולי כ-250 אלף יורו עבור מימוש האופצייה על הקשר ולאחר מכן קיבלה ארכה של שבועיים נוספים. כעת, משבית"ר לא שילמה, פאוק תצטרך לקבל החלטה האם היא דורשת את השחקן בחזרה ומחפשת עבורו קבוצה, או שמא משאירה את ההסכם כפי שהוא ומגישה תביעה כנגד המועדון מהבירה. בשלב הזה אין הצעה קונקרטית על השחקן ולכן נראה כי פאוק לא תמהר לפעול לביטול ההסכם.

השחקן עצמו עובר תקופה לא פשוטה. העובדה כי לא נמכר כאשר היו הצעות והיחלשות הקבוצה פוגעות מאוד באנרגיות שלו. בנוסף, הסלובקי כועס על כך שעדיין לא נכנס לדירה. הקשר מתגורר בבית מלון ולכן אשתו והילד אינם יכולים להצטרף בשלב זה. דירתו של השחקן עדיין אינה מוכנה ובעל הבית אינו מוכן להכניס ציוד עד אשר יקבל צ'קים וערבויות מהמועדון מהבירה.

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
העונש הצפוי לבית"ר: משחקים ללא קהל וקנס של לפחות 100 אלף יורו
עמותת אוהדי בית"ר ירושלים דורשת לחקור שוב את מעורבות אלי טביב

אריק סאבו שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
עובר תקופה לא פשוטה. אריק סאבו/ברני ארדוב

קשר הפועל עכו בעונה שעברה, ברונו איבה, נחת להתרשמות למספר שבועות בקבוצה. יש לציין כי בשלב זה בית"ר בכלל לא יכולה להעביר שחקנים חדשים בבקרה. בנוסף, ללא הזרמת כספים של הבעלים אלי טביב ומכירת שחקנים, היא לא תוכל להעביר אפילו את הסגל הנוכחי.

ביום חמישי תארח בית"ר את צ'יחורה הגאורגית במשחק הגומלין במסגרת הסיבוב הראשון של הליגה האירופית (0:0 במשחק הראשון). אוהדי הקבוצה מצביעים ברגליים: כמעט ואין ביקוש לכרטיסים למשחק. עד עתה נמכרו פחות מ-30 כרטיסים וכתוצאה מכך היציע המזרחי לא ייפתח כאשר במועדון יהיו מרוצים אם יהיו 3,000 אוהדים ביציעים: "עם כל ההוצאות של האירוח באירופה פלוס אבטחה המשחק הזה יסתיים בהפסד כלכלי", אמרו במועדון.

במועדון ימתינו לראות כיצד יפעל אלי טביב ומה יהיה המהלך הבא שלו. טביב זעם על ההעמדה לדין בעקבות הקריאות הגזעניות בגאורגיה ומפנה את החיצים כלפי אלי אוחנה, אותו היה רוצה לראות מתפטר. גורמים בבית"ר אמרו אתמול בציניות: "מאחורי הקלעים טביב כל היום מדבר שכל מה שהוא עושה זה כדי שאוחנה יילך הביתה. לא יותר פשוט שיפטר אותו ויגמור עם זה? איפה נשמע שבעלים נוטש את העסק כי הוא לא מרוצה מהמנהל? זו בדיחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully