וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי לוזון: "אף קבוצה לא תקבל מחצית מכרטיסו של סולומון בשני מיליון יורו"

18.7.2018 / 8:30

האיש החזק במכבי פתח תקוה מגיב לשמועות: "אם לא נקבל את המחיר עבור חצי כרטיס, מנור יישאר ונמכור אותו בינואר". הדרישה מקבוצות בחו"ל: 85 אחוז תמורת חמישה מיליון יורו. אם שבתאי יעזוב, תתבצע פניה למויאל. קאניוק עשוי לחתום

צילום: אלעד מלכה, עריכה מתן חדד

מכבי פתח תקוה רשמה אתמול (שלישי) הפסד מינימלי לרובין קאזאן (1:0), במשחק הראשון במחנה האימונים באוסטריה, אך שם היו מרוצים מהיכולת של השחקנים. "יש בעיה בחלק ההתקפי, צריך עוד שחקן התקפה כדי להצליח. אבל זה בסדר לשלב הזה של ההכנה", אמרו במועדון. פתח תקוה עשויה לצרף בהמשך גם שחקן קישור. אם יובל שבתאי, שלא נמצא בתוכניות, יעזוב - היא תפנה לקובי מויאל. במקביל ישנם ניסיונות להחזיר את גיא מלמד, למרות ההעדפה שלו לשחק בקבוצה אחרת.

במועדון התייחסו אתמול לסוגיית מנור סולומון וטוענים כי המטרה המרכזית נותרה להעביר אותו לאירופה. מתברר כי בשיחות עם מועדונים באירופה, תג המחיר של השחקן נקבע על חמישה מיליון יורו תמורת 85 אחוז מהכרטיס. במועדון החליטו כי לא ינהלו מגעים עם מועדונים מישראל עד סוף החודש מתוך מטרה ברורה לנסות ולהעביר אותו לקבוצה בכירה ולהרוויח גם ממכירה עתידית של השחקן.

"העדיפות שלי ושל השחקן היא למכור אותו למועדון באירופה. אם לא אצליח למכור אותו במחיר הזה כעת, נמכור אותו בינואר והוא יישאר כדי לעזור לקבוצה כדי לעמוד ביעדים ובמטרות שלה", אמר הבוקר אבי לוזון לוואלה! ספורט. "אף קבוצה, גם ישראלית, לא תקבל מחצית מכרטיסו בשני מיליון יורו. אין סיכוי כזה. כולם יודעים מה השווי שלו".

עוד בנושא
לאנדרו: "מכבי תל אביב בקושי הגיעה מולנו למצבים, נעבור אותם"
טוני וואקמה יחזור לאימונים מלאים בשבוע הבא. באר שבע מאמינה שיישאר
התקדמות בעסקת עידן ורד. דיווח: מאנג'ק אמור להצטרף בקרוב

שחקן מכבי פתח תקוה מנור סולומון. יוסי ציפקיס
אם לא עכשיו, אז בחורף. מנור סולומון/יוסי ציפקיס

במועדון הדגישו אתמול כי אין בעיה כלכלית שמונעת מהקבוצה לעבור בבקרה, אולם מכירת מנור סולומון תסייע רבות לקראת העונה הבאה. "הסיכוי שיימכר הקיץ או לכל המאוחר בינואר גבוה, אבל לא נסכים להתפשר על המחיר", אמרו.

בנושא אחר: בסביבתו של גידי קאניוק אישרו אתמול כי הוא קיבל הצעה לחתום על חוזה לעונה אחת. ההצעה כוללת חוזה נמוך תמורת הסרת התביעה וקאניוק אינו מסכים לכך כרגע. יחד עם זאת, ישנו ניסיון לבצע פשרה: קאניוק יקבל שכר גבוה יותר, אך עדיין נמוך מהשכר אותו הייתה אמורה להציע פתח תקוה בחוזה לשנתיים. יש לציין כי שני הצדדים הבהירו שהם מעוניינים בעסקה במידה ויגיעו להסדר כספי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully