וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאנדרו: "מכבי תל אביב בקושי הגיעה מולנו למצבים, נעבור אותם"

המגן הוותיק של פרנצווארוש מוכן לגומלין במוקדמות הליגה האירופית אחרי ה-1:1 בהונגריה: "יהיה משחק דומה גם בישראל". גוריארן: "היינו צריכים לנצח, עשיתי כאב ראש ליריבים שלי"

באדיבות האתר הרשמי של מכבי תל אביב

פרנצווארוש ההונגרית, יריבת מכבי תל אביב בסיבוב הראשון של מוקדמות הליגה האירופית, תגיע היום (רביעי) לישראל לקראת הגומלין בנתניה מחר ב-20:00. ההונגרים היו מרוצים מההופעה שלהם במשחק הראשון, אבל שער השוויון של אלירן עטר בתוספת הזמן קבע 1:1 והעניק את היתרון לצהובים, להם יספיק גם 0:0 כדי להמשיך הלאה, למפגש עם רדניצ'קי הסרבית (תעבור את גזירה יונייטד אחרי 0:4 במשחק הראשון).

עוד בנושא:
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
ולאדן איביץ' לאחר המשחק הראשון: "החמצנו מצבים טובים, אבל זו תוצאה הוגנת"
שער מזליקי של אלירן עטר סידר 1:1 למכבי תל אביב בהונגריה

מכבי תל אביב מול פרנצווארוש, מוקדמות הליגה האירופית. אתר רשמי מכבי תל אביב, אתר רשמי
התסריט מהמשחק הראשון יחזור על עצמו?/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי תל אביב

פרננדו גוריארן, הקשר האורוגוואי שהיה הטוב בשורות פרנצווארוש במשחק הראשון, אמר לקראת הגומלין: "שיחקנו מצוין מול מכבי תל אביב, אבל השוויון המאוחר גרם לנו נזק אדיר. היינו צריכים לצאת עם ניצחון, אבל ננסה לתקן את זה בישראל. יהיה קשה, אבל אני מאמין שנחזור עם ניצחון".

על ההופעה שלו אמר: "אני הצלחתי לעשות כאב ראש לשחקנים שהיו מולי. אני אולי קטן והם גבוהים יותר, אבל התזמון הוא מה שחשוב ואני אף פעם לא אתן לך לקפוץ גבוה ממני. התאמנתי טוב באורוגוואי, אז למה שלא אצליח מול שחקנים גבוהים?".

המגן הוותיק לאנדרו דה אלמיידה הוסיף: "בקושי אפשרנו ליריבה שלנו להגיע למצבים במשחק הראשון, יכולנו להשיג תוצאה טובה יותר. אני בונה על משחק דומה בגומלין, אבל מקווה שהפעם נחזיק משחק שלם בלי כדור ברשת שלנו, ואחד או שניים ברשת של מכבי. אני מאמין שנעבור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully