וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החוזה של צ'יקו אופואדו במכבי תל אביב: מיליון יורו נטו לשנתיים

18.7.2018 / 11:36

הזר החדש של הצהובים קיבל מענק חתימה בסך 200 אלף יורו, בסביבתו מרוצים: "בניגריה יודעים שצ'יקו משחק במועדון הגדול בישראל". וגם: התרומה המכרעת של אוגו למעבר והחולצה של יצחקי

באדיבות האתר הרשמי של מכבי תל אביב

צ'יקו אופואדו, שחתם אמש (שלישי) לשנתיים במכבי תל אביב, צפוי לערוך הערב את אימון הבכורה שלו במדי הקבוצה. מכבי תל אביב תקיים ב-18:00 מסיבת עיתונאים לקראת משחק הגומלין מול פרנצווארוש בסיבוב הראשון של מוקדמות הליגה האירופית (1:1 במשחק בהונגריה) ולאחר מכן יעלה הניגרי לאימון ראשון עם חבריו החדשים.

לוואלה! ספורט נודע כי אופואדו ישתכר בשנתיים הקרובות סכום של מיליון יורו נטו. בכל עונה ירוויח הניגרי 400 אלף יורו נטו, ומכיוון שהגיע כשחקן חופשי הוא יזכה גם למענק חתימה בסך 200 אלף יורו, אשר ישולם לו כמקובל באופן מיידי.

אופואדו הגיע ארצה מלווה בסוכנו הטורקי ובעורך דין צמוד. מיד לאחר הנחיתה בנתב"ג הוא נלקח לבדיקות על ידי נציג מכבי תל אביב שהמתין לו בשדה. בהמשך הגיע עם נציגיו אל משרדי הקבוצה, שם לא היה צורך במשא ומתן נוסף, מאחר שכבר בשבת שעברה הוא סיכם את כל תנאיו לשנתיים ושלח במייל מניגריה את ההסכם החתום למשרדי המועדון.

עוד בנושא
מגן פרנצווארוש: "מכבי תל אביב בקושי הגיעה מולנו למצבים, נעבור אותם"
צ'יקו אופואדו חתם לשנתיים במכבי תל אביב, מנספורד: "הישג נהדר לכולנו"
סוהיל ארמלי צפוי להיכלל בעסקת שתנחית את מאור קנדיל במכבי תל אביב

המצטרף החדש קיבל את החולצה מספר 10, אותה לבש עד כה ברק יצחקי, זה שצפה לא מעט במשחקיו בשבועות האחרונים והתרשם מיכולתו. בסביבתו של אופואדו סיפרו הבוקר כי הוא מאוד מרוצה מההגעה לישראל, מהיחס שקיבל מהרגע שנחת, ממה שראה עד כה בתל אביב ומהדברים החמים מאוד שאמר עליו המנכ"ל בן מנספורד. "צריך להבין, מכבי תל אביב זה שם שכולם מכירים בניגריה, לא כמו הקבוצות ששיחק בהן בטורקיה", אמרו בסביבתו של השחקן. "בניגריה יודעים היטב שצ'יקו משחק במועדון הגדול בישראל, וזה נפלא מבחינתו".

יש לציין כי מי שסייע לאופואדו לחתום היה לא אחר מאשר ג'ון אוגו, עמו התייעץ השחקן כמה פעמים לפני שהגיע לישראל. אוגו, שהבין כי אופואדו בחר במכבי תל אביב ולא בהפועל באר שבע, אמר מילים חמות על הקבוצה ועל ישראל, וחיזק את התחושה של אופואדו כי לקח את ההחלטה הנכונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully