וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'יקו אופואדו צפוי לנחות בשלישי ולחתום רשמית במכבי תל אביב

16.7.2018 / 11:36

קשר הרכש הגיע לבירת ניגריה כדי לאסוף את הדרכון עם אשרת הויזה וצפוי להפוך מחר רשמית לצהוב, אך לא יוכל לשחק בגומלין מול פרנצווארוש. סוהיל ארמלי צפוי להיכלל בעסקת מאור קנדיל

צ'יקו אופואדו צפוי לנחות מחר (שלישי) בבוקר בארץ בכדי לעבור בדיקות רפואיות ולחתום רשמית על חוזהו במכבי תל אביב עד 2020. אופואדו הגיע הבוקר שוב לשגרירות ישראל באבוג'ה, בירת ניגריה, על מנת לאסוף את דרכונו ובו אשרת הויזה לישראל. כזכור, הגעתו של אופואדו התעכבה כבר פעמיים בשל בעיות בירוקרטיות. ראשית בשל העובדה כי דרכונו היה במדינת דרום אפריקה לצורך ויזה לקרואטיה, אותה לבסוף לא מימש בשל החלטתו לשחק במכבי תל אביב.

עוד בנושא:

מעשה בדרכון, משלוח מיוחד וצ'יקו אופואדו: הסיבה לדחייה בהגעת הרכש של מכבי תל אביב
הפועל חיפה: קלינגר מוביל פשרה בין כץ לשחקנים, שצפויים להתנצל

צ'יקו אופואדו שחקן אסקישהירספור. מתוך טוויטר, צילום מסך
צפוי להפוך מחר רשמית לשחקן של מכבי תל אביב. אופואדו/צילום מסך, מתוך טוויטר

בפעם השנייה העיכוב נבע מכך שהשגרירות לא עבדה בימים שבת וראשון והוא נאלץ להמתין מאז יום שישי לפתיחתה מחדש הבוקר על מנת שתינתן לו הויזה המיוחלת לישראל. במכבי תל אביב נמצאים בקשר עם השחקן וכבר שלחו לו כרטיס טיסה ללילה מתוך אמונה שהיום הוא סוף סוף יקבל את הויזה לישראל. אופואדו לא יוכל לשחק בגומלין מול פרנצווארוש ביום חמישי ויצפה בחבריו החדשים מהיציע בנתניה.

בתוך כך מקווים במכבי תל אביב להשלים בהקדם את עסקת הטרייד מול בני יהודה על מאור קנדיל. סוהיל ארמלי שהיה אמור לעבור להפועל חיפה, צפוי להיכלל בעסקה ולעבור לבני יהודה. הוא יצטרף למאוויס צ'יבוטה ולשני שחקנים נוספים שאמורים לעבור בהשאלה ושאחד מהם אמור להיות דור ג'אן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully