וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעשה בדרכון, משלוח מיוחד וצ'יקו אופואדו: הסיבה לדחייה בהגעת הרכש של מכבי תל אביב

12.7.2018 / 9:20

שחקן הכנף המתין במשך ארבעה ימים בביתו בניגריה לכך שהדרכון שלו יגיע אליו במשלוח מיוחד מדרום אפריקה. הצהובים מקווים שלאחר קבלת הדרכון אופואדו יקבל ויזה ויחבור לחבריו החדשים בקרית שלום

צילום: קובי אליהו, עריכה: מתן חדד

רבים מאוהדי מכבי תל אביב המתינו השבוע להגעתו ארצה של צ'יקו אופואדו. שחקן הכנף הניגרי, שאמור לחזק את מכבי תל אביב בעונה הקרובה כבר סיכם לשנתיים בסוף השבוע שעבר, אבל היה צריך לנחות בארץ עד אמש (רביעי) על מנת לעבור בדיקות רפואיות ולחתום באופן רשמי על החוזה כדי שיוכל להירשם למשחק הגומלין מול פרנצווארוש בעוד שבוע. הסיבה לכך שאופואדו לא הגיע לארץ לאורך כל הימים האחרונים היא בעיה שנוצרה בשל העובדה שהדרכון שלו היה בכלל במדינת דרום אפריקה ולא איתו בניגריה.

אופואדו היה אמור לחתום בהיידוק ספליט הקרואטית, זו הייתה החלטתו לפני עשרה ימים. על מנת לשחק בקרואטיה הוא היה צריך להנפיק לעצמו אשרת ויזה. מאחר שלקרואטיה אין שגרירות בניגריה, נשלח הדרכון של אופואדו במשלוח מיוחד למדינת דרום אפריקה, שם בשגרירות קרואטיה היו אמורים לסדר לו את הויזה. בסוף השבוע שעבר חלה כאמור התפתחות ואופואדו החליט שהוא רוצה לשחק במכבי תל אביב. מכבי תל אביב שלחה לו לפני שבוע הסכם עקרוני במייל עליו הוא חתם ושאותו הוא החזיר במייל למשרדי המועדון. גם לישראל היה זקוק אופואדו לאשרת ויזה אך כאמור דרכונו היה פיזית במדינת דרום אפריקה. במשך 4 ימים המתינו במכבי תל אביב ביחד עם השחקן להחזרת הדרכון מדרום אפריקה לניגריה במשלוח מיוחד.

רק אתמול בבוקר הגיע הדרכון לניגריה בטיסה ואופואדו המריא מביתו שבעיר אנוגו אל עיר הבירה הניגרית אבוג'ה שם נמצאת גם שגרירות ישראל. אתמול אחר הצהריים היה אמור אופואדו לאסוף את דרכונו בעיר אבוג'ה במטרה להגיע לשגרירות ישראל בעיר הבירה ולקבל במקום אשרת ויזה לישראל. במכבי תל אביב כבר נערכו לכך והיו אמורים לשלוח לו כרטיס טיסה לישראל עם עצירת ביניים באיסטנבול. במידה שהדברים יעברו בצורה חלקה בשגרירות, אמור אופואדו לנחות בישראל ב-24 השעות הקרובות ולחתום רשמית על חוזהו לשנתיים. .

עוד בנושא
הפועל חיפה: קלינגר מוביל פשרה בין כץ לשחקנים, שצפויים להתנצל
רמי גרשון ימשיך כמגן. שחקנים במכבי חיפה: "לפחות צברנו ביטחון"
מכבי חיפה הביסה 2:15 את בארלו החובבנית במשחק הכנה בהולנד

צ'יקו אופואדו מכבי תל אביב.
הדרכון ביצע פניית פרסה. אפואדו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully