וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: קלינגר מוביל פשרה בין כץ לשחקנים, שצפויים להתנצל

12.7.2018 / 8:13

פרשת הווטסאפ: נמשך הנתק במחנה בהולנד. כץ שלא ערך אסיפה מצפה להתנצלות קבוצתית אותה יוזם המאמן. הערכה: בן בסט שהוביל את העניין יתנצל ויחתום בקרוב. שון גולדברג על הכוונת

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הנתק בין בעלי הפועל חיפה יואב כץ לשחקנים במחנה האימונים בהולנד נמשך. שחקנים בקבוצה העידו כי בניגוד למחנות האימונים הקודמים הבעלים לא שוחח עימם ולא ערך אסיפה כתוצאה מפרשת המסרונים שפורסמה השבוע, במסגרתה הגיבו השחקנים בציניות לדרישה להביא כפכפים ונעליים למחנה לאחר שציוד הספורט לא הגיע.

כזכור, אתמול התברר כי הקפטן עדן בן בסט שהחל בהתכתבות שוקל להתנצל, אבל החלוץ רוצה לקבל הבטחה שהחוזה שדרש, לשנתיים נוספות, אכן ייחתם לאחר שעד כה כץ לא נענה לדרישותיו. הבוקר יוביל המאמן ניר קלינגר מהלך במסגרתו הצדדים ימצאו נוסח מוסכם ויתנצלו בפני הבעלים. "יואב עשה בשבילם הרבה מאוד. אין סיבה שהנושא לא ייפתר. הם מבינים שטעו", אמר גורם במועדון. אתמול ניסו חלק מהשחקנים ליזום שיחה עם כץ אך הוא סירב.

ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה. קובי אליהו
מנסה לכבות שריפות. ניר קלינגר/קובי אליהו

כץ אישר אתמול כי: "לא החלטתי לעזוב את הפועל חיפה. אני עדיין כועס על השחקנים". לסביבתו הוא אמר: "אני מצפה מהם להתנצלות". חלק מהשחקנים טענו אתמול כי: "הדברים נכתבו בציניות, לא במטרה לפגוע. בטח שלא חשבנו שזה יודלף לתקשורת", אמר אחד מהם.

על הדשא, קלינגר היה מרוצה ממה שראה במשחק האימון. "שלטנו ברוב שלבי המשחק. נכון שהפסדנו אבל יש עאן בסיס טוב", אמרו שחקנים אחרי ההפסד 2:0 לאוסטנד.

במועדון מנסים לפתור את סוגיית המגן השמאלי באמצעות שון גולדברג. מכבי תל אביב דורשת שיואב כץ יחתום על התחייבות לגבי דקות המשחק של סוהיל ארמלי אך הוא מסרב ולמרות הסיכום השחקן עדיין לא מקבל אישור לעבור ללא החתימה הזאת. לגבי גולדברג, עלתה אפשרות למתווה לפיו השחקן יאריך חוזה במכבי תל אביב ויושאל להפועל חיפה. חיים מגרלשווילי זכה למנוחה אתמול וכך גם גל אראל. כזכור, המגן אמור לחתום במחנה על חוזה לעונה אחת, אך ייתכן שיסכם בעל פה והחתימה תידחה עד לאחר ט' באב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully