וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: אקסל טופאן חתם באולימפיאקוס, דניאל האקט בצסק"א

קבוצתו של דיוויד בלאט ביצעה חיזוק רביעי כשהחתימה לשנתיים את הגארד/פורוורד הצרפתי של ז'לגיריס קובנה. הגארד (1.98, 30) ששיחק בעונה האחרונה בבאמברג הצטרף רשמית לקבוצה הרוסית

צילום ועריכה: קובי אליהו

עוד החתמה לדיוויד בלאט באולימפיאקוס: אקסל טופאן, הגארד/פורוורד הצרפתי המצוין של ז'לגיריס קובנה חתם לשנתיים בשורות סגנית האלופה היוונית. טופאן היה אחד משחקני המפתח של שאראס בעונה שעברה ביורוליג ורשם ממוצעים של 5.9 נקודות ב-44 משחקים בירווליג. בליגה הליטאית הוא שיחק 42 משחקים ורשם ממוצעים של 7.4 נקודות ו-2.5 ריבאונדים.

טופאן הוא שחקן החיזוק הרביעי של בלאט שהחתים מוקדם יותר גם את נייג'ל גוס וויליאמס, זאק לידיי הסנטר שהגיע מגלבוע/גליל ואת סאשה וזנקוב, הפורוורד הבולגרי הצעיר שהגיע מברצלונה.


עוד בנושא
מכבי אשדוד/באר טוביה: ליס שושי חתם לעונה אחת
ועדת שרעבי בוחנת: מענקים לקבוצות לפי דקות המשחק של הישראלים
במקום טורניר פתיחת העונה בלאומית - מכבי חיפה תשחק מול קבוצות מה-NBA

אקסל טופאן אולימפיאקוס.
מז'לגיריס לאולימפיאקוס. טופאן

צסק"א מוסקבה הודיעה היום (שלישי) רשמית על צירופו של דניאל האקט לשורות המועדון. הגארד האמריקאי/איטלקי (30, 1.98) שיחק במהלך הקריירה שלו בסיינה, ארמאני מילאנו, אולימפיאקוס ואת העונה האחרונה העביר בבאמברג. במדי הקבוצה הגרמנית האקט העמיד ממוצעי יורוליג של 9.6 נקודות, 3.4 אסיסטים ו-2.7 ריבאונדים. האקט מגיע לצסק"א במקומו של ליאו ווסטרמן הצרפתי ששוחרר מן המועדון לאחר עונה אחת בלבד.

מאמן צסק"א דימיטריוס איטודיס התייחס לצירופו של האקט ואמר לאתר הרשמי של האדומים: "לדניאל יש כמה איכויות שאנחנו נוכל להשתמש בהם. דיברנו כמה פעמים והוא היה נלהב מן האפשרות להגיע לצסק"א. הוא אמר שכבר לא יכול לחכות לתחילת העונה".

* ברצלונה החתימה את הגארד קייל קוריץ ששיחק בעונה האחרונה בזניט סנט פטרבורג. קוריץ' בן ה-28, שעבר לפני מספר שנים ניתוח להסרת גידול סרטני מראשו, ניצל את סעיף היציאה בחוזה שלו במועדון הרוסי כדי להצטרף לקבוצת היורוליג. בשנה שעברה העמיד קוריץ ממוצע של 16.4 נקודות בליגת ה-VTB.

* אתר יורוהופס מדווח כי אולימפיאקוס של דיוויד בלאט סימנה את יאניס טימה כמועמד להצטרף לקבוצה. הפורוורד הלטבי בן ה-26 העמיד בעונה החולפת ממוצעים של 7.6 נקודות, 2.4 ריבאונדים ו-1.3 אסיסטים ביורוליג במדי באסקוניה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
דניאל האקט, שחקן צסק"א מוסקבה. אתר רשמי
שחקן חדש בצסק"א. האקט/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully