וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במקום טורניר פתיחת העונה בלאומית - מכבי חיפה תשחק מול קבוצות מה-NBA

16.7.2018 / 14:18

מסע המשחקים של הירוקים בליגה הטובה בעולם יימשך גם העונה למרות ירידת הליגה, כשבאיגוד הכדורסל כבר מכירים בכך כעובדה ולא שיבצו את הקבוצה לטורניר פתיחת העונה. לסגל הקיים צפויים להצטרף חמישה עד שישה שחקנים לצורך המסע

מאמן מכבי חיפה ברק פלג. ברני ארדוב
יחוזקו ב-5-6 אמריקאים. ברק פלג/ברני ארדוב

על אף העובדה שלא הכריזה על כך עדיין, מסע המשחקים של מכבי חיפה מול קבוצות ה-NBA יימשך בעונה הבאה, למרות ירידת הקבוצה לליגה הלאומית. היום (שני) פרסם איגוד הכדורסל את לוח המשחקים של טורניר פתיחת העונה בליגה השנייה ללא הקבוצה של ברק פלג, שתהיה באותו הזמן בארצות הברית ותפגוש קבוצות מהליגה הטובה בעולם.

בחיפה עסוקים בימים אלה בבניית הסגל לקראת עונת 2018/19, כשנכון לעכשיו שלושה שחקנים חדשים נחתו במועדון - הגארד האמריקאי קרון דשילדס, ששיחק בעונה שעברה במדי הפועל עפולה ושני שחקנים ששיחקו תחת פלג במכבי רעננה - הפורוורד סמי גיבנס והרכז גיא לביא. שני שחקנים מובילים נוספים שאמורים להמשיך הם שחקני הפנים הישראלים רומן סורקין ודניאל קופרברג כשלווילי וורקמן יש חוזה לשנתיים נוספות, וקבוצות בליגת העל מעוניינות בו אך חיפה לא מתכוונת לשחררו בשלב זה.

לסגל הנוכחי, שאין ספק כי לא מספיק טוב לעמוד בפני קבוצות NBA שמתכוננות לקראת העונה שלהן, צפויים להתווסף בין חמישה לשישה שחקנים אמריקאים שיתאמנו עם חיפה מספר ימים לפני המשחקים. כזכור, בשנה שעברה שיחקו עם חיפה במסע המשחקים ג'וש סמית' וסמארדו סמואלס, ובשנים שלפני כן שיחקו מספר שחקנים ברמה נמוכה יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully