וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליס שושי חתם במכבי אשדוד, אדריאן בנקס בברינדיזי

17.7.2018 / 10:17

הסנטר ששיחק אצל בראד גרינברג בנבחרת קוסובו מצטרף, הגארד המתאזרח ששיחק בהפועל תל אביב חוזר לקבוצתו לשעבר מהליגה הראשונה באיטליה, חנן קולמן מועמד מוביל להחליפו

צילום ועריכה: קובי אליהו

אדריאן בנקס, שחקנה של הפועל תל אביב בשנתיים האחרונות, חתם הבוקר (שלישי) בשורות ברינדיזי האיטלקית, בה שיחק בעבר ויעזוב את האדומים. הקבוצה של דני פרנקו הגישה לבנקס הצעה חדשה, יום לאחר ההדחה מחצי גמר הפיינל פור, והשחקן משך את תשובתו במשך זמן רב. הקשר האחרון בין השחקן ונציגו לקבוצה היה ביום שבת שעבר, ובהפועל הבינו בימים האחרונים כי משמעותו של הנתק הוא שבנקס לא אמור להמשיך במדים האדומים.

בנקס (32, 1.91) הגיע להפועל תל אביב בקיץ 2016 אחרי מספר שנים באיטליה, כשבישראל הוא הספיק לשחק בברק נתניה וגלבוע/גליל. את רוב עונתו הראשונה בישראל העביר כשחקן זר, אך בשל העובדה שהתחתן עם ישראלית לפני מספר שנים, שאביה דיוויד קולברן תרם כסף רב לאדומים, קיבל אזרחות ישראלית ושיחק מהסיבוב השלישי של עונת 2016/17 ועד היום כישראלי לכל דבר. בעונה שעברה רשם במדים האדומים 10.5 נקודות, 2.3 ריבאונדים ו-1.8 אסיסטים למשחק.

המועמד המוביל להחליף את בנקס בשורות הקבוצה של דני פרנקו הוא חנן קולמן, שהיה בשיחות עם הפועל תל אביב גם בעונה שעברה. הפועל חולון, קבוצתו של קולמן בעונה שעברה, וכן הפועל באר שבע/בני שמעון, הביעו בשחקן עניין, אך ייתכן שיבחר לשחק בדרייב אין. שחקן נוסף שהוזכר הוא סטו דגלאס, שחקנה של עירוני נהריה בשנתיים האחרונות.

עוד בנושא
במקום טורניר פתיחת העונה בלאומית - מכבי חיפה תשחק מול קבוצות מה-NBA
נמרוד לוי חתם לשנתיים במכבי תל אביב: "אקח את ההזדמנות בשתי ידיים"
טיילור בראון חתם בבאר שבע, ג'ייק פמברטון במכבי אשדוד

אדריאן בנקס, שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
עוזב את הפועל תל אביב. בנקס/ברני ארדוב

ליס שושי הצטרף למכבי אשדוד

מכבי אשדוד/באר טוביה ממשיכה לצרף שחקנים לקראת העונה הקרובה והחתימה היום (שני) את הסנטר הקוסוברי ליס שושי ששיחק בעונה שעברה במדי פיאנו זבייגזס הליטאית. הסנטר עבד תחת המאמן בראד גרינברג בנבחרת קוסובו, והמאמן החליט לצרפו אחרי עבודה משותפת של שנה. שושי הוא השחקן השני שחותם באשדוד מתחילת הקיץ לצד המתאזרח ג'ייק פמברטון שחתם אתמול. הקבוצה צפויה לצרף גם את המתאזרח ספנסר וייס ששיחק בעונה שעברה בשורות גלבוע/גליל.

שושי (24, 2.11) יליד קוסובו, יצא לשחק בתיכונים בארצות הברית בגיל צעיר והגיע לאוניברסיטת ליטל רוק שבארקנסו בקיץ 2015. בשנתיים בליטל רוק היה אחד משחקני הפנים הטובים במכללה ורשם 8.9 נקודות ו--6.4 ריבאונדים למשחק בעונת 2016/17. את העונה שעברה פתח במדי סיגאל פרישטינה הקוסוברית ששיחקה במוקדמות ליגת האלופות ורשם בליגה המקומית 6.7 נקודות ו-6.8 ריבאונדים. במהלך העונה עבר לזבייגזס הליטאית ורשם ב-12 משחקים בליגה הליטאית 9.1 נקודות ו-4.1 ריבאונדים למשחק. בנבחרת קוסובו במוקדמות אליפות העולם רשם הסנטר 8 נקודות ו-6.3 ריבאונדים למשחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
ליס שושי. GettyImages
הרכש החדש של אשדוד. שושי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully