וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמרוד לוי חתם לשנתיים במכבי תל אביב: "אקח את ההזדמנות בשתי ידיים"

16.7.2018 / 12:06

הפורוורד (23, 2.08 מ') שפרץ באשדוד אשתקד, עם ממוצעים של 10.5 נק' ו-6.3 ריב', שב לקבוצת נעוריו: "מאוד שמח". ספאחיה: "עשה קפיצת מדרגה גדולה, מקווה שימשיך לפתח את הפוטנציאל"

עריכת וידאו: מתן חדד

נמרוד לוי חוזר למכבי תל אביב. הפורוורד שגדל במחלקת הנוער של המועדון ורשם בשורותיו שבעה משחקי ליגה בעונת 2016/17 מצטרף לסגל של נבן ספאחיה, אחרי עונת פריצה במכבי אשדוד, שאף סידרה לו מקום בסגל נבחרת ישראל. לוי חתם לשנתיים ואמר: "אני מאוד שמח לחזור למכבי תל אביב, מועדון בו שיחקתי כנער וכשחקן בוגרים. אני מתכנן לקחת את ההזדמנות שקיבלתי בשתי ידיים. בימים אלה אני עורך אימונים אישיים בטמפה ואני מתכנן להגיע מוכן היטב לעונה. אני כבר לא יכול לחכות להתחיל, יאללה מכבי".

נבן ספאחיה הוסיף: "אנחנו מאוד נרגשים שיהיה לנו את נמרוד בסגל, הוא עשה קפיצת מדרגה גדולה בשנה האחרונה באשדוד. אני מקווה שבמכבי הוא ימשיך לפתח את הפוטנציאל שלו".

לוי (23, 2.08 מ') גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב, ולאחר מכן הושאל להפועל כפר סבא/כוכב יאיר, מכבי באר יעקב, עירוני רמת גן, הפועל גליל עליון ומכבי ראשון לציון. בקיץ שעבר נדד למכבי אשדוד ורשם את עונתו הטובה בקריירה, עם ממוצעים של 10.5 נקודות, 6.3 ריבאונדים ו-1.4 אסיסטים למשחק אצל בראד גרינברג.

עד כה חתמו במהלך הקיץ במכבי תל אביב סקוטי ווילבקין, קנדריק ריי, אנג'לו קלויארו, שמצטרפים לג'רמי פארגו, כרם משעור, מייקל רול, דיאנדרה קיין, דני אבדיה, אלכס טיוס, ג'ון דיברתולומאו, ג'ייק כהן ויובל זוסמן שחתומים גם לעונה הבאה. אבדיה ומשעור לא מעוניינים להמשיך, כשהראשון ככל הנראה יושאל, בעוד משעור, על פי ההתחייבות החוזית שלו, אמור לשחק בבני הרצליה.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב מעוניינת באיגור קולשוב, ראשון לציון לא מתכוונת לשחררו
"שון דאוסון יתאים לברוקלין גם בזכות יכולותיו וגם בזכות הרקע שלו"
הפועל ירושלים: מאמצים להגיע לסיכום עם ג'וש אוונס
מכבי ראשון לציון: עוז בלייזר סיכם את תנאיו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully