וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מעוניינת באיגור קולשוב, ראשון לציון לא מתכוונת לשחררו

15.7.2018 / 13:54

הגארד (23, 1.96) ישוב לישראל אחרי שלא שיחק בליגת הקיץ בלאס וגאס. על פי חוזהו מול ראשון לציון הוא אמור לשחק בקבוצה במשך שנתיים. אם האלופה תרצה לצרפו, היא תצטרך לנהל מו"מ על דמי העברה

איגור קולשוב, מכללת פלורידה. AP
מכבי תל אביב תצטרך לנהל משא ומתן עם ראשון לציון. קולשוב/AP

היכן ישחק בעונה הבאה איגור קולשוב? הקלע המצטיין שסיים את קריירת המכללות שלו במרץ במדי פלורידה יחזור היום (ראשון) לישראל וצפוי בתקופה הקרובה לקבל החלטה לגבי עתידו. כרגע נראה שלקולשוב, שלא שיחק דקה במדי מינסוטה בליגת הקיץ בלאס וגאס, שתי אפשרויות בולטות - מכבי ראשון לציון ומכבי תל אביב.

קולשוב יצא ממחלקת הנוער של ראשון לציון לאקדמיה של איגוד הכדורסל, ובחר לעזוב אותה עוד לפני שסיים את לימודיו שם כדי ללכת וללמוד בארצות הברית. בהסכם שעשה באמצעות עורך דין מול הכתומים צוינו מספר אפשרויות לגבי עתידו, וכעת אם הוא יחזור לשחק בישראל ולעמוד בהתחייבות שלו מול הצבא שהעניק לו מעמד של עילוי, הוא יצטרך להשלים שנתיים במדי ראשון לציון.

אלא שכעת נכנסה לתמונה מכבי תל אביב, שנציגיה, כמו גם אנשי ראשון לציון, נפגשו עם קולשוב בשבוע שעבר בלאס וגאס ושוחחו עמו כשהם מביעים בו עניין. השחקן צפוי לערוך סבב פגישות נוסף עם אנשי שתי הקבוצות בקרוב. ההערכות הן, שאם מכבי תל אביב תרצה להחתימו, היא תצטרך לשלם לראשון לציון דמי העברה לא מבוטלים. הכתומים מעוניינים שהשחקן ישחק בשורותיהם במסגרת הצערת הקבוצה שעוברת ראשון לציון תחת צביקה שרף הקיץ.

קולשוב (23, 1.96) החל את קריירת המכללות שלו במדי אריזונה סטייט, אך אחרי שנה אחת בחר לעבור לרייס, שם היה אחד השחקנים המובילים במשך שנתיים כשבעונת 2016/17 פרץ עם 18.2 נקודות ו-8.8 ריבאונדים למשחק. ההצלחה גרמה לפלורידה הגדולה להציע לו לשחק במדיה, והוא היה מהשחקנים המובילים של הגייטורס כשרשם 13.7 נקודות ו-6.4 ריבאונדים למשחק.

עוד בנושא

"שון דאוסון יתאים לברוקלין גם בזכות הרקע שלו"
עוז בלייזר סיכם בראשון לציון, טל קרפלס ממשיך בגלבוע/גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully