וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: עוז בלייזר סיכם את תנאיו

15.7.2018 / 13:50

הפורוורד (25, 1.99) ששיחק בשנים האחרונות במכבי חיפה יהיה שחקן החיזוק הרביעי של הכתומים לעונת 2018/19. גם קמרון לונג סיכם. טל קרפלס ממשיך בגלבוע/גליל, פארודי חתם בבאר שבע

עוז בלייזר שחקן מכבי חיפה. מערכת וואלה!
תודה ולהתראות. בלייזר/מערכת וואלה!

עוז בלייזר סיכם את תנאיו במכבי ראשון לציון וצפוי להיות שחקן החיזוק הרביעי של הכתומים לקראת העונה הבאה. הפורוורד, ששיחק בשלוש השנים האחרונות במכבי חיפה, היה קרוב במהלך הפגרה לסגירה בהפועל חולון, שברגע האחרון סגרה עם עמית שמחון, וכעת לאחר התלבטויות של כשבוע, לקח את ההצעה שקיבל מעיר היין וישחק תחת צביקה שרף.

בלייזר (25, 1.99) החל את הקריירה המקצוענית שלו בהפועל עפולה והיה לאחד הישראלים המצטיינים בליגה הלאומית במקביל להצלחה שלו בנבחרת העתודה ונבחרת הנוער. בקיץ 2013 הצטרף לבני הרצליה ורשם שנתיים טובות עם הקבוצה בליגת העל כשהוא נבחר בעונתו הראשונה לתגלית העונה בליגת העל. בקיץ 2015 המשיך וחתם במכבי חיפה, כשבעקבות הפריצה שלו היה לחלק מנבחרת ישראל ביורובאסקט 2017. בעונה החולפת ירד עם הירוקים ללאומית כשהוא רושם 10.8 נקודות ו-5.6 ריבאונדים למשחק.

שחקן נוסף שסיכם את תנאיו בעיר היין הוא הגארד קמרון לונג ששיחק בעונה שעברה במכבי אשדוד/באר טוביה. לונג הגיע לישראל באמצע עונת 2016/17 לראשון לציון, והיה מהגורמים המשמעותיים בהגעת הקבוצה לפיינל פור, ואחרי העונה הטובה שלו באשדוד החליטו בראשון לציון להחזירו. בלונג היו מעוניינות מספר קבוצות נוספות, אך נראה כי הוא העדיף לשוב לראשון לציון וצפוי לחתום על החוזה בעיר היין בימים הקרובים.

הסגל של ראשון לציון כולל נכון לעכשיו את בלייזר לצד נמרוד טישמן, אדם אריאל ואיתי שגב שכבר חתמו בקבוצה מוקדם יותר הקיץ. אף אחד מבין השחקנים של הכתומים לא ימשיך לעונה נוספת, כשגם ג'ייסון סיגרס שמחזיק בחוזה יעזוב, והוא מבוקש בעירוני נהריה.

רמי הדר מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
רכש חדש. רמי הדר/ברני ארדוב

הפועל באר שבע/בני שמעון הודיעה על החתמתו של הגארד האורוגוואי לוסיאנו פארודי. "הוא שחקן צעיר , מוכשר ורעב , עם אייקיו כדורסל מרשים , שהוכיח יכולת ואישיות במסגרת תחרותית ואינטנסיבית", אמר מאמן הקבוצה רמי הדר בהודעה לעיתונות מטעם המועדון. מועדון ינסו לרשום אותו כמתאזרח. פארודי (24, 1.83) החל לשחק בקבוצת הבראייקה כבר בגיל 17, כשבמקביל הוא חלק מנבחרת אורוגוואי לאליפות העולם עד גיל 17 בגרמניה. החל מלפני שנתיים החל פארודי להיות חלק משמעותי מנבחרת אורוגוואי הבכירה שמשחקת במוקדמות מונדובאסקט 2019. בעונה שעברה עבר לבאהיה מהליגה הראשונה בארנגטינה ורשם 11.1 נקודות, 4.1 אסיסטים ו-2.5 ריבאונדים בממוצע למשחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקן הפועל גלבוע/גליל טל קרפלס. ברני ארדוב
עונה שלישית בקבוצה. טל קרפלס/ברני ארדוב

הפועל גלבוע/גליל החתימה את הפורוורד טל קרפלס לעונה שלישית במועדון. השחקן, שחזר בעונה שעברה אחרי שלא שיחק שנה כדורסל, היה מהגורמים המשמעותיים בהצלחה של האדומים מגן נר, והוא מצטרף לשלד משמעותי שממשיך לעונה נוספת. אשתקד רשם 4.7 נקודות ו-3 ריבאונדים למשחק. מי שכבר חתומים בגלבוע לעונה הבאה הם הקפטן חואקין שוכמן, הרכז יחזקאל סקוורר, הזר הגארד איאן מילר והצעירים אריאל נבון שהגיע מהפועל באר שבע ונתנאל ארצי ששיחק בעונה שעברה במכבי אשדוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully