וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שון דאוסון יתאים לברוקלין גם בזכות יכולותיו וגם בזכות הרקע שלו"

ב"ניו יורק דיילי ניוז" פרסמו כתבה מקיפה אודות הגארד הישראלי, בה התייחסו בעיקר למוצאו הייחודי. דאוסון סיפר: "הגעתי כדי להשיג חוזה מובטח ב-NBA". סוכנו: כמה וכמה קבוצות כבר התעניינו בו

שון דאוסון בליגת הקיץ. AP
מעורר עניין בארצות הברית. דאוסון/AP

שון דאוסון מציג יכולת טובה למדי בליגת הקיץ בלאס וגאס, אבל נראה שהתקשורת האמריקאית מתעניינת לעת עתה יותר ברקע האישי שלו מאשר ביכולותיו ככדורסלן. היום (שישי) פורסמה כתבה מקיפה ב"ניו יורק דיילי ניוז" על קורות חייו הייחודים של הגארד, בן לאב אפרו-אמריקאי ואם ישראלית ממוצא תימני.

"שון דאוסון הוא כדורסלן עם סיפור יוצא דופן, ויש סיכוי שהסיפור הזה יקבל תפנית מעניינת אם יקבל חוזה מובטח בברוקלין, העיר בה ריכוז היהודים הגדול בארצות הברית", נכתב בכתבה, שכותרתה "כאפרו-אמריקאי-יהודי, שון דאוסון מרגיש בבית בברוקלין".

דאוסון עצמו מצוטט בכתבה כאומר בנוגע לרקע הייחודי שלו ש"לא נתקלתי במהלך חיי ביותר מדי מקרים של גזענות, או משהו דומה, למרות שתמיד ידעתי שאני שונה. בקושי היו אנשים שחורים סביבי כשגדלתי".

עוד בנושא

גוברות ההערכות: דאוסון יקבל זימון למחנה האימון של ברוקלין
שון דאוסון סיים את ליגת הקיץ בלאס וגאס עם 5 נקודות ותבוסה

שון דאוסן שחקן נבחרת העתודה עם אביו ג'ו דאוסן. קובי אליהו
סיפור מיוחד. שון וג'ו דאוסון ב-2012/קובי אליהו

דאוסון סיפר שלא גויס לצבא בגלל בעיה רפואית. "הצבא טען שבבדיקות שלו נמצאה בעיה בכליות. זה היה משהו רפואי מינורי, אבל אף אחד לא לקחת סיכון כי אם היה קורה לי משהו במהלך השירות הצבאי, היו צריכים לשלם לי פיצויים כל החיים".

למרות שדאוסון מקבל דקות מדודות יחסית (18.2 למשחק), הוא מוביל את ברוקלין בנקודות עד כה (11.2) ומציג יכולת טובה יותר באופן משמעותי מהנסיון הקודם שלו בליגת הקיץ לפני שנתיים. "אני רוצה לסיים את מה שהתחלתי", אמר דאוסון, שלטענת סוכנו מעורר עניין לא רק אצל ברוקלין, אלא גם אצל קבוצות NBA נוספות. "הגעתי לכאן כדי להשיג חוזה מובטח ב-NBA. אני עושה הכל כדי שזה יקרה".

דאוסון משוכנע שחוק שלוש השניות שנהוג באירופה ולא חל ב-NBA מפריע לו להציג חלק מהיכולות שלו. "אני רגיל להגנות צפופות ולפתע אני מגיע לליגת הקיץ והצבע פתוח לגמרי. זה עושה לי טוב, כי אני אחד שאוהב לחדור". דאוסון הוסיף ש"אני מרגיש מאוד בנוח מאז שהגעתי לברוקלין, הרבה יותר בוגר, הרבה יותר בטוח בעצמי. אני חושב שבשנתיים שעברו מאז הפעם האחרונה ששיחקתי בליגת הקיץ השתניתי מאוד, ורואים את התוצאות בשטח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully