וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוברות הערכות: דאוסון יקבל זימון למחנה האימון של ברוקלין

12.7.2018 / 10:01

הפורוורד הישראלי ממשיך לספק מספרים וקלע 15 נקודות הלילה בהפסד מול יוסטון. קבוצות נוספות שצפו בביצועיו של דאוסון, שלא ימשיך בבני הרצליה בעונה הבאה, מחכות להתפתחות בענייניו

שון דאוסון בליגת הקיץ. AP
יקבל חוזה ב-NBA? שון דאוסון/AP

שון דאוסון ממשיך לעשות חיל בליגת הקיץ של ה-NBA במדי ברוקלין נטס. אחרי שקלע 14 נקודות במשחק הקודם, הלילה דאוסון שוב בלט עם 15 נקודות בהפסד 109:102 מול יוסטון. דאוסון פתח הפעם בחמישייה, קיבל 18 דקות והוסיף 4 ריבאונדים, אסיסט אחד וגם ארבעה איבודים, נתון שהוא יהיה חייב לשפר.

לוואלה! ספורט נודע כי קיים סיכוי גדול שדאוסון יקבל כבר בימים הקרובים הצעה לחוזה למחנה האימון של הנטס בספטמבר, כשאופי ההצעה לא ברור. ייתכן כי ההצעה תכלול מקום מובטח בקבוצת הפיתוח של הנטס, במידה שייחתך במחנה האימון, ייתכן שחוזה לא מובטח כלל וייתכן שחוזה שיכלול אפשרות לחוזה טו וואי - הנוסח החדש של חוזי ה-NBA שמאפשר לקבוצות לרשום שחקנים עד 45 ימים בסגל, ולהחזיק אותם בקבוצת הפיתוח.

כמו כן, קבוצות נוספות שצפו בביצועיו של דאוסון, שלא ימשיך בבני הרצליה בעונה הבאה, מחכות להתפתחות בענייניו, ובסביבתו מעריכים כי בכל מקרה ימצא מקום באחד המחנות של קבוצות ה-NBA כפי שעשה לפני שנתיים במדי ניו אורלינס פליקאנס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully