וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון דאוסון סיים את ליגת הקיץ בלאס וגאס עם 5 נקודות ותבוסה

הישראלי קיבל 10 דקות, כולן במחצית הראשונה, והוסיף 2 ריבאונדים ואסיסט ב-79:116 שהנחילה אינדיאנה לברוקלין. בסך הכל, סיים את ליגת הקיץ עם ממוצעים של 11.4 נקודות למשחק

עריכת וידאו: מתן חדד

שון דאוסון רשם הלילה (בין שישי לשבת) את משחקו החמישי והאחרון בשורות קבוצת ליגת הקיץ שהרכיבה ברוקלין לטורניר בלאס וגאס. בניגוד לשלושת המשחקים הראשונים, בהם קיבל הישראלי הרבה קרדיט והשיב עם תופקה יפה, הפעם הוא זכה ל-10 דקות בלבד (כולן במחצית הראשונה), והשיב עם 5 נקודות (1 מ-3 מהשדה, 2 מ-2 מהעונשין), 2 ריבאונדים ואסיסט.

ברוקלין עצמה הובסה 116:79 בידי אינדיאנה. היה זה הפסדה החמישי בליגת הקיץ. כך או כך, דאוסון יכול להיות מרוצה מהיכולת שסיפק בשבוע האחרון, בו העמיד ממוצעים של 11.4 נקודות למשחק.

טי ג'יי ליף לא שותף בשורות הפייסרס, בשורותיהם בלטו סי ג'יי ווילקוקס עם 22 נקודות והנרי סימס עם 21.

אמש פרסמנו כי קיים סיכוי גדול שדאוסון יקבל כבר בימים הקרובים הצעה לחוזה למחנה האימון של הנטס בספטמבר, כשאופי ההצעה לא ברור. ייתכן כי ההצעה תכלול מקום מובטח בקבוצת הפיתוח של הנטס, במידה שייחתך במחנה האימון, ייתכן שחוזה לא מובטח כלל וייתכן שחוזה שיכלול אפשרות לחוזה טו וואי - הנוסח החדש של חוזי ה-NBA שמאפשר לקבוצות לרשום שחקנים עד 45 ימים בסגל, ולהחזיק אותם בקבוצת הפיתוח.

עוד בנושא:

גוברות הערכות: דאוסון יקבל זימון למחנה האימון של ברוקלין
אייזאה תומאס חתם לעונה בדנבר. ג'רמי לין הועבר בטרייד לאטלנטה

שון דאוסון בליגת הקיץ. AP
מה הלאה? דאוסון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully