וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייזאה תומאס חתם לעונה בדנבר. ג'רמי לין הועבר בטרייד לאטלנטה

הרכז ינסה לשקם את הקריירה הדועכת תחת שרביטו של מייק מאלון, אצלו פרח בסקרמנטו. הנאגטס נפטרו מקנת' פאריד ודארל ארתור, לין עוזב את ברוקלין, לאב וקורבר בדרך החוצה מהקאבס?

שחקן לוס אנג'לס לייקרס אייזאה תומאס. AP
ישקם את הקריירה? אייזאה תומאס/AP

דנבר ממשיכה לבנות את עצמה בתקווה להשתדרג ולהעפיל לפלייאוף בעונה הקרובה. הבוקר (שישי) דווח ב-ESPN שאייזאה תומאס סיכם לעונה בקבוצה ויחזק אותה בעמדת הרכז, שנחשבת לחלשה יחסית. הרכז קטן הקומה שהתקשה לחזור לעצמו בעונה החולפת אחרי הפציעה הקשה ועבר במהלכה מקליבלנד ללייקרס, יקבל חוזה מינימום לווטרן וירוויח שני מיליון דולר "בלבד" בעונה הקרובה.

בנאגטס הוא ישתף פעולה שוב עם מייק מאלון שאימן אותו בהצלחה יחסית בתקופה המשותפת הקצרה שלהם בסקרמנטו. הנאגטס משוועים לרכז בכיר כבר תקופה ארוכה, אולם לא מצליחים לשים את ידם על אחד כזה. כעת הוא מקבלים רכז בכיר לשעבר, שינסה להתניע מחדש את הקריירה הדועכת במייל היי סיטי ובוודאי יהנה מכך שעול ניהול המשחק יוטל בעיקר על כתפיו של ניקולה יוקיץ' הנפלא, מה שישחרר אותו להתמקד בקליעה.

והיו עוד שינויים בדנבר במהלך הלילה. הנאגטס שלחו בטרייד לברוקלין את קנת' פאריד, דארל ארתור ובחירת סיבוב ראשון מוגנת בדראפט 2019 תמורת גארד נוסף, אייזאה ווייטהד. זמן קצר לאחר מכן התברר שהנאגטס ביצעו את הטרייד כדי לחסוך כסף רב (לא פחות מ-21 מיליון דולר) ולשם כך אף ישחררו את ווייטהד מיידית.

עוד בנושא

מהפך בסוכנויות ההימורים: טורונטו הפייבוריטית לקלוט את קוואי
גוברות הערכות: דאוסון יקבל זימון למחנה האימון של ברוקלין
כך הלייקרס שנבנו סביב לברון ג'יימס ינסו לנצח את גולדן סטייט

רכז ברוקלין נטס ג'רמי לין. AP
בדרך לאטלנטה. ג'רמי לין/AP

עוד חדשות NBA

* ג'רמי לין הועבר בטרייד מברוקלין לאטלנטה. ההוקס, מצידם, העבירו לנטס את הזכויות על הנבחר בסיבוב השני בדראפט 2016 אייזאה קורדינר, וכן בחירת דראפט עתידית ב-2023.

* ויין אלינגטון סיכם על חוזה לעונה נוספת במיאמי. השוטינג גארד ירוויח 6.2 מיליון דולר.

* קליבלנד מקשיבה להצעות טריידים על קווין לאב וקייל קורבר, ועל פי בריאן ווינדהורסט מ-ESPN כל שחקן בקבוצה עשוי למצוא את עצמו מועבר בטרייד, למעט הרוקי המסקרן קולין סקסטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully