וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפך בסוכנויות ההימורים: טורונטו הפייבוריטית לקלוט את קוואי לאונרד

הראפטורס עלו בימים האחרונים לראש הרשימה, לפני כל קבוצה אחרת, על רקע חוסר הנכונות של בוסטון, פילדלפיה והלייקרס לוותר על נכסים גדולים. קליבלנד סירבה לטרייד על הבחירה השלישית

ב-NBA ממשיכים לעסוק בשאלת עתידו של קוואי לאונרד. על פי כל הדיווחים, הכוכב הגדול מעוניין לשחק באחת משתי הקבוצות של לוס אנג'לס, אולם הספרס לא ממהרים להעביר אותו לשם - לא במחיר נמוך, בכל אופן.

לאחרונה הצטרפה מועמדת חדשה ומפתיע לנסות ולקלוט את לאונרד בטרייד: טורונטו. למעשה, בסוכנויות ההימורים הפכו אמש (חמישי) הראפטורס לפייבוריטים להשיג את הפורוורד המצוין, עם יחס שווה (כלומר, על כל שקל שתשימו, תקבלו שקל בחזרה). לשם השוואה, הם מקדימים בהרבה את הספרס (+400), הלייקרס (+500), הקליפרס (+600), פילדלפיה (+800), בוסטון (+800), מילווקי (+1,000), ניו יורק (+1,500), קליבלנד (+2,000) ויוסטון (+2,000).

לפי בריאן ווינדהורסט מ-ESPN, "לטורונטו יש חבורת צעירים על חוזים נוחים יחסית שיכולים להיות מתפים עבור הספרס. הראפטורס רואים חלון לזכות באליפות המזרח עכשיו כשלברון עזב ללוס אנג'לס. בוסטון ופילדלפיה, שתי המחזרות האחרות, לא מוכנות לכלול את הצעירות הנחשקים שלהם בטרייד. לטורונטו אין שחקנים שהיא לא מוכנה להעביר".

על פי הערכות, הראפטורס צפויים לכלול בטרייד שכזה את דמאר דרוזן, בצירוף שחקנים צעירים ואולי בחירות דראפט עתידיות. כמו כן, לא מן נמנע כי בניגוד לבוסטון ופילדלפיה, שחוששות מהאפשרות שלאונרד יעזוב בקיץ הבא, כשיהיה שחקן חופשי, טורונטו עשויה לקחת את הסיכון.

עוד בנושא:

הלייקרס מסבירים: כך הקבוצה שנבנתה סביב לברון תנסה לנצח את גולדן סטייט
גוברות הערכות: דאוסון יקבל זימון למחנה האימון של ברוקלין

שחקן סן אנטוניו ספרס קוואי לאונרד. AP
כולם מחכים להחלטה. לאונרד/AP

עוד ב-NBA

* מינסוטה החלה בשיחות מקדימות עם קארל אנתוני טאונס על חוזה מקסימום של 158 מיליון דולר לחמש שנים - סכום שיגדל ל-190 מיליון דולר אם ייבחר לאחת מחמישיות העונה ב-2018/2019.

* ממפיס וברוקלין פנו לבוסטון בנוגע לאפשרות לעסקת סיין&טרייד על מרכוס סמארט, שעדיין מחכה לקבל הצעת חוזה חדש מהסלטיקס.

* אטלנטה הציעה לקליבלנד אפשרות לטפס למקום השלישי בדראפט האחרון. ההוקס הציעו את הבחירה בתוספת החוזה של קנט בייזמור, והיו מוכנים לקבל בתמורה את הבחירה השמינית. בסופו של דבר קליבלנד סירבה, ואטלנטה פנתה לדאלאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully