וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: מאמצים להגיע לסיכום עם ג'וש אוונס

15.7.2018 / 11:07

במועדון מהבירה מקווים לצרף את אקס הפועל תל אביב, ששיחק לאחרונה בליגה הטורקית. דיווח: ירושלים מעוניינת בג'בארי בראון. הקבוצה הוזמנה לטורניר כרתים ותפגוש את אולימפיאקוס

ברני ארדוב

הפועל ירושלים עושה מאמצים לסיים את המשא ומתן עם ג'וש אוונס ולצרפו לקבוצה. האמריקאי בן ה-29, 2.03 מטר, כבר שיחק בישראל כשלבש את מדי הפועל תל אביב בעונת 2013/14. הוא העמיד באותה עונה ממצועים של 9.7 נקודות ו-7 ריבאונדים ב-28.6 דקות משחק. בארבעת משחקי הפלייאוף של הפועל תל אביב אותה עונה, עלו הממוצעים שלו ל-13.5 נקודות ו-7.3 ריבאונדים ב-32 דקות משחק. מאז שעזב את ישראל, אוונס שיחק בטרנטו ו-ונציה האיטלקיות, א.א.ק אתונה היוונית וקרשיאקה וטופאש בורסה הטורקיות.

בתוך כך, בחו"ל דיווחו הבוקר שהפועל ירושלים מעוניינת בגארד ג'בארי בראון, ששיחק בעונת 2014/15 בלוס אנג'לס לייקרס וכעת חבר בסגל של סנטה קרוז ווריירס מליגת הפיתוח של ה-NBA.

הקבוצה מהבירה הודיעה שהיא תשתתף בטורניר קדם עונה בכרתים בתאריכים 21-23 בספטמבר. בטורניר תשחק גם אולימפיאקוס, מה שלמעשה יגרום למפגש מסקרן בין תמיר בלאט שחתם בירושלים, לאביו דיוויד שמאמן את הקבוצה היוונית. בטורניר ישתתפו גם קאזאן וטורינו.

המאמן עודד קטש אמר: "זה כבוד עבורנו לקבל הזמנה ממועדון בסדר גודל כמו אולימפיאקוס. הטורניר ייתן לנו אפשרות להכין את עצמנו לקראת פתיחת העונה מול יריבות איכותיות בדרגים הגבוהים ואנו שמחים על כך".

עוד בנושא:

עידן זלמנסון חתם בהפועל אילת
איאן מילר חתם בגלבוע/גליל
ג'יימס רובינסון חתם בבני הרצליה

שחקן הפועל תל אביב, ג'וש אוונס. מגד גוזני
חוזר לישראל? אוונס/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully