וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אילת: עידן זלמנסון חתם לעונה אחת

13.7.2018 / 15:31

הסנטר (23, 2.06) ששיחק בשנים האחרונות במכבי ראשון לציון ימשיך את הקריירה שלו בקבוצה של שרון דרוקר, שאימן אותו במשך עונה אחת בעיר היין. רשם בעונה האחרונה באילת 8.9 נקודות ו-4.6 ריבאונדים למשחק

עידן זלמנסון חתם היום (שישי) בהפועל אילת לעונה הקרובה. ההחתמה הגיעה לאחר שמכבי תל אביב הסכימה להשאיל את השחקן לקבוצה הדרומית, בה הוא ישתף פעולה עם מאמנו לשעבר במכבי ראשון לציון ועם חברו לקבוצה עד לעונה האחרונה, אבי בן שימול. בזלמנסון הביעו עניין גם הפועל ירושלים והפועל חולון, אך הוא בסופו של דבר ישחק בקבוצה של שרון דרוקר.

עידן זלמנסון שחקן נבחרת ישראל עם אבי בן שימול. קובי אליהו
נודד דרומה. עידן זלמנסון במדי הנבחרת/קובי אליהו

זלמנסון (23, 2.06) הוא אחד הגבוהים המובילים היום בכדורסל הישראלי, ואף היה חלק מנבחרת ישראל ביורובאסקט האחרון ובמוקדמות אליפות העולם. אחרי שגדל במכבי תל אביב ועלה לבוגרים בגיל 16, הושאל לבני הרצליה ושיחק בקבוצה במשך שנתיים אך לא פרץ. למרות זאת היה לחלק חשוב מאוד בנבחרות הצעירות של ישראל כשהוא רושם באליפות אירופה לנבחרות עתודה בקיץ 2015 7.8 נקודות ו-4.8 ריבאונדים למשחק.

בקיץ 2015 עבר למכבי ראשון לציון ובעונה הראשונה זכה עם הקבוצה באליפות כשהוא רושם 2.4 נקודות ו-1.5 ריבאונדים ב-6.4 דקות בלבד למשחק. החל מהעונה שלאחר מכן הגיעה הפריצה הגדולה שלו, ובעונה החולפת רשם בעיר היין 8.9 נקודות ו-4.6 ריבאונדים למשחק. הסנטר הוא שחקן החיזוק הרביעי שנוחת הקיץ באילת אחרי בן שימול, הגארד היהודי דיוויד כהן, והפורוורד יהונתן שולדבראנד. הארבעה מצטרפים לפרדריק בורדיון ודמטריוס טרידוול שהאריכו את חוזיהם במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully