וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה: ג'יימס רובינסון חתם לעונה אחת

13.7.2018 / 11:02

הגארד האמריקאי (24, 1.90) ששיחק בעונה שעברה במדי ביירות' הגרמנית בבונדסליגה ובליגת האלופות של פיב"א יהיה הזר השלישי בסגל של הרצליה, שעדיין לא מינתה מאמן. חובר לאדריאן, בליזניוק, חנוכי, לווין וסינגר

ג'יימס רובינסון, שחקן בני הרצליה. GettyImages
עוד רכש של בני הרצליה. ג'יימס רובינסון/GettyImages

בני הרצליה הודיעה הבוקר (שישי) על החתמתו של הגארד האמריקאי ג'יימס רובינסון ששיחק בעונה שעברה במדי ביירות' מהבונדסליגה. רובינסון הוא הזר השלישי שחותם בסגל של הרצליה לקראת העונה הבאה, כשבשלב הזה עדיין לא מינתה הקבוצה מאמן. היו"ר אלדד אקוניס ממשיך לבנות את הסגל, כפי שעשה בשנים האחרונות, וצפוי לאחר מכן להכריז על מינוי מאמן.

רובינסון (24, 1.90) הוא בוגר אוניברסיטת פיטסבורג משנת 2016 כשבעונתו האחרונה במכללות רשם 10.2 נקודות, 5 אסיסטים ו-3.2 ריבאונדים למשחק. את הקריירה המקצוענית שלו פתח במדי איגוקאה הבוסנית שמשחקת בליגה האדריאטית, ובעונה שעברה עבר לביירות' ורשם 9.4 נקודות, 3.5 אסיסטים ו-2.2 ריבאונדים בליגה הגרמנית ו-10.2 נקודות, 3.1 אסיסטים ו-2.6 ריבאונדים למשחק בליגת האלופות של פיב"א.

הסגל של הרצליה כולל נכון לעכשיו שלושה זרים - רובינסון, ג'ף אדריאן שחתם על חוזה חדש בתחילת הפגרה והגארד האוקראיני בוגדן בליזניוק. בגזרת הישראלים צירפה אתמול הרצליה את ניצן חנוכי ממכבי ראשון לציון, והוא חובר למתאזרחים סם סינגר שממשיך לעונה נוספת וגייב לווין שהצטרף בפגרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully