וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלבוע/גליל: הגארד איאן מילר חתם

13.7.2018 / 14:27

האמריקאי ששיחק בצרפת בעונה החולפת הפך לרכש הראשון של בית הלחמי הקיץ אחרי שזאק לידיי וג'ייקובן בראון עזבו. רשם אשתקד ממוצעים של 10.1 נקודות במדי גראבלין

איאן מילר במדי דטרויט פיסטונס בליגת הקיץ. AP
הגיע לצפון. איאן מילר/AP

החתמה ראשונה לגלבוע גליל הקיץ: איאן מילר, הגארד ששיחק בעונה החולפת בגראבלין הצרפית, חתם לעונה במועדון מהצפון. מילר מצטרף בסגל לשוכמן, סקוורר, לבנובסקי, ארצי ואריאל נבון שכבר בקבוצה כשגם טל קרפלס סיכם את תנאיו לעונה נוספת.

מילר נולד בשארלוט ושיחק ארבע שנים באוניברסיטת פלורידה סטייט, ממנה יצא בשנת 2014. הוא שיתף בה פעולה עם דרווין קיצ'ן וכסיניור נבחר לשחקן השישי במחוז ה-ACC עם ממוצעים יפים של 13.7 נקודות, 2.5 ריבאונדים ו-2.8 אסיסטים ב-28 דקות, כשהוא קולע שתי שלשות בממוצע ב-40% דיוק ועולה ל-87% מקו העונשין.

אחרי מבחנים בדטרויט פיסטונס, הוא החל את הקריירה בג'סי מליגת המשנה באיטליה, במדיה קלע 43 נקודות כבר בהופעת הבכורה. אחרי 19 משחקים עם 20.4 נקודות למשחק, הוא עבר לטורינו ועזר לה להעפיל לליגה הבכירה. הוא פתח בטורינו גם את העונה הבאה, אך במהלכה חזר לליגת המשנה, הפעם לוורונה.

לפני שנתיים עבר לאסטנה, בה רשם 14.7 נקודות ו-3.8 אסיסטים בליגת ה-VTB ועזר לה לזכות בדאבל הקזחי. את העונה שעברה הוא החל באושאק ספורטיף (9.3 נקודות) ולקראת סיומה עבר לגראבלין הצרפתית, בה רשם ממוצעים של 10.1 נקודות, 2.5 ריבאונדים ו-3.9 אסיסטים.

"אנחנו שמחים על הצטרפותו של איאן למשפחת גלבוע/גליל", אמר המנכ"ל ארצי פרטי, "כבר מספר שנים שאנו עוקבים אחריו, ועכשיו בשלו התנאים בין הצדדים להצטרפותו למועדון. מילר מתאים לנו באופי ומביא עימו ניסיון רב בליגות הבכירות באירופה, תוך יכולות מגוונות ומנהיגות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully