וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיילור בראון חתם בבאר שבע, ג'ייק פמברטון במכבי אשדוד

16.7.2018 / 12:17

הפורוורד האמריקאי ששיחק בעונה שעברה בפזארו האיטלקית הוא הזר הרביעי שחותם בקבוצה של רמי הדר. המתאזרח מאוניברסיטת דנבר מצטרף לקבוצה של גרינברג. באילת טוענים: בריסקר לא שוחרר לרעננה

ג?ייק פמברטון מכבי אשדוד. AP
רכש ראשון לעונה הבאה. ג?ייק פמברטון/AP

מכבי אשדוד/באר טוביה הודיעה הבוקר (שני) על החתמתו של הגארד היהודי-אמריקאי ג'ייק פמברטון לעונה הבאה. פמברטון הוא שחקן החיזוק הראשון שמביא בראד גרינברג לקראת העונה הבאה, לאחר שרק בסוף השבוע החולף חתם באופן רשמי על חוזהו. הוא ייכנס לנעליו של טראוויס ווריק שנדד דרומה להפועל באר שבע/בני שמעון. מי שעוד עשוי לחתום בקרוב באשדוד הוא הסנטר אייזיק רוזפלט, שסיים את דרכו בהפועל אילת.

פמברטון (22, 1.93) ייצא לראשונה מגבולות קולורדו כשיגיע לאשדוד בחודש הבא. אחרי שהיה לאחד משחקני התיכון המובילים במדינה הגיע לאוניברסיטת דנבר ובשנתו הראשונה לא הרבה לשחק. בעונת 2015/16 כבר קיבל 27 דקות לערב אך לא הוכיח את עצמו. ההתקדמות הגדולה הגיעה בשנתיים האחרונות כשבעונה שעברה רשם 11.1 נקודות, 3.3 ריבאונדים ו-2.8 אסיסטים למשחק כולל 45 אחוזים מחוץ לקשת השלוש.

הפועל באר שבע/בני שמעון הודיעה היום על החתמתו של הפורוורד האמריקאי טיילור בראון שסיים את העונה שעברה במדי פזארו האיטלקית, ועל מועמדותו פרסמנו לפני מספר ימים. בראון הוא הזר הרביעי בסגל של רמי הדר לקראת העונה הבאה כשהוא מצטרף ללוסיאנו פארודי, ג'ורדן סווינג וסטורם וורן. בראון (27, 2.01) הוא בוגר אוניברסיטת נורת' דקוטה סטייט משנת 2014, כשבעונתו האחרונה נבחר לשחקן השנה במחוז סאמיט. את הקריירה המקצוענית שלו פתח במדי אאלסטאר הבלגית, ולאחר עונה טובה הצטרף לאולם הגרמנית ושיחק איתה במשך שנתיים ביורוקאפ, כשבעונת 2016/17 רשם 10.4 נקודות, 3.3 ריבאונדים ו-1.8 אסיסטים למשחק. את העונה שעברה פתח בקבוצת הפיתוח של יוטה, וסיים אותה בפזארו מהליגה הראשונה באיטליה.

טיילור בראון אולם. GettyImages
מגיע לבירת הנגב. בראון/GettyImages

הפועל אילת הוציאה אמש מכתב לאיגוד הכדורסל לפיו שחקן נבחרת העתודה מייקל בריסקר שייך לה והיא לא אישרה לו לחתום בשורות מכבי רעננה. באילת הופתעו לגלות אתמול בבוקר כי בריסקר ימשיך לעונה נוספת בשורות הקבוצה בה גדל, וזאת למרות שבשיחה בינו לבין המאמן שרון דרוקר סוכם כי יופיע לפתיחת האימונים ולאחר מכן יוחלט האם יישאר או יושאל, והקבוצה אליו יושאל תקבע בסיכום בין המועדון לשחקן. באילת מקווים כי מדובר באי הבנה, ומאמינים כי בריסקר, שחתם בקיץ 2017 על חוזה לשלוש שנים והושאל אשתקד לרעננה, יגיע לאימוני פתיחת העונה בחודש הבא.

שחקן מכבי רעננה מייקל בריסקר. ניב אהרונסון
אילת עדיין לא מוותרת. בריסקר/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully