וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: הגארד-פורוורד טיילור בראון קרוב לחתימה

14.7.2018 / 11:37

האמריקאי (27, 2.01) ששיחק בעונה שעברה בפזארו האיטלקית, ולפני כן הרשים במשך שנתיים באולם מגרמניה, צפוי להיות הזר השלישי בסגל של רמי הדר לצידם של סטורם וורן וג'ורדן סווינג

רמי הדר מאמן מכבי תל אביב. שלומי גבאי
הסגל מתגבש. רמי הדר/שלומי גבאי

הפועל באר שבע/בני שמעון קרובה לצרף את הגארד-פורוורד טיילור בראון ששיחק בעונה שעברה בפזארו האיטלקית. הקבוצה פתחה כבר לפני מספר ימים במגעים מול השחקן, שרשם שנתיים טובות מאוד באולם הגרמנית, וכעת נראה שהוא יחתום ויהיה הזר השלישי שחתום בסגל של רמי הדר לקראת עונת הבכורה ההיסטורית של האדומים בליגת העל.

בראון (27, 2.01) הוא בוגר אוניברסיטת נורת' דקוטה סטייט משנת 2014, כשבעונתו האחרונה נבחר לשחקן השנה במחוז סאמיט. את הקריירה המקצוענית שלו פתח במדי אאלסטאר הבלגית, ולאחר עונה טובה הצטרף לאולם הגרמנית ושיחק איתה במשך שנתיים ביורוקאפ, כשבעונת 2016/17 רשם 10.4 נקודות, 3.3 ריבאונדים ו-1.8 אסיסטים למשחק. את העונה שעברה פתח בקבוצת הפיתוח של יוטה, וסיים אותה בפזארו מהליגה הראשונה באיטליה.

הסגל של רמי הדר כולל נכון לעכשיו שני זרים חתומים - סטורם וורן שממשיך עם הקבוצה מהליגה הלאומית והפורוורד ג'ורדן סווינג שהצטרף מסן סבסטיאן הספרדית. בנוסף חתומים בקבוצה הישראלים טראוויס ווריק שהגיע ממכבי אשדוד, והשחקנים שממשיכים עם הקבוצה מהליגה הלאומית - הקפטן אוהד כהן, הגארד עמית גרשון ושחקן הפנים בן אייזנהארט.

עוד בנושא

הפועל ירושלים: שחקן הפועל תל אביב לשעבר ג'וש אוונס מועמד
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully