וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 15.7: צפו בכריסטיאנו רונאלדו נוחת בטורינו לקראת החתימה

הפורטוגלי יעבור ביום שני בדיקות רפואיות ויחתום רשמית. רכש שביעי הקיץ לווסטהאם המתחדשת: פיליפה אנדרסון חתם תמורת כ-42 מיליון ליש"ט. אינטר רוצה את די מריה, פבאר לבאיירן?

AP

העברות

* כריסטיאנו רונאלדו נחת בטורינו. מחר יעבור בדיקות רפואיות, יחתום רשמית על חוזהו ויוצג במסיבת עיתונאים.

* ווסטהאם החתימה את פליפה אנדרסון מלאציו תמורת סכום שיא של המועדון - 35 מיליון ליש"ט, ועוד 7 מיליון ליש"ט בונוסים, כחלק מחוזה לארבע שנים. הקשר הברזילאי בן ה-25, בעל הופעה אחת בנבחרת, כבש אשתקד 8 שערים ב-32 משחקים בלאציו. הוא שיחק חמש שנים בליגה האיטלקית, אחרי שעבר לרומאים מסנטוס ב-2013. "אני מאושר ומסופק להגיע לוסטהאם", אמר לאתר הרשמי, "זה מועדון עם המון מסורת ושחקנים גדולים ששיחקו פה, כמו בובי מור, קרלוס טבס ופאולו די קאניו. אקווה גם אני להגיע לגבהים האלה, ואולי אהפוך לאגדה. מאושר להיות כאן, זה חלום שהתגשם". הוא השחקן השביעי שחותם הקיץ בווסטהאם - אחרי ריאן פרדריקס, לוקאש פביאנסקי, איסה דיופ, ג'ק ווילשר, אנדריי ירמולנקו ופביאן בלבואנה.

* פנרבחצ'ה רכשה מניימיכן את הקשר ההתקפי פרדי קאדיולו. ההולנדי-טורקי בן ה-18 עלה לה 1.4 מיליון יורו.

* ווסקה הודיעה צירופו של הקשר האחורי דמיאן מוסטו. הארגנטינאי בן ה-31 מגיע בהשאלה מטיחואנה (מקסיקו) ולווסקה תהיה אופציה לרכוש אותו בסוף העונה.

* אנסו זידאן, בנו של זינדין זידאן, הושאל מלוזאן השוויצרית לראיו מחדהונדה - העולה החדשה לליגת המשנה בספרד. הקשר בן ה-23 יחזור ללוזאן בתום העונה.

* האריסון מנזאלה שכבש בעונה שעברה 4 שערים במדי אמיין, עבר לאנז'ה תמורת מיליון יורו. הצרפתי-קונגולזי בן ה-24 חתם עד קיץ 2022.

* חטאפה רכשה מסביליה את דויד סוריה. המחיר של השוער בן ה-25: 3 מיליון יורו.

* יובנטוס מכרה לבנבנטו את הקשר הקולומביאני אנדרס טייו, תמורת כ-3 מיליון יורו. למרות שהגיע לגברת הזקנה כבר בינואר 2015, טייו לא רשם במדיה אפילו הופעה רשמית אחת ובילה את רוב הזמן בהשאלות.

עוד בנושא:
מצ'לסי לריאל מדריד: אדן הזאר רומז שזה קורה, קורטואה רוצה לבוא איתו
צ'לסי מתחדשת: מאוריציו סארי וז'ורז'יניו חתמו
שאקירי כבר מחכה לשתף פעולה עם סלאח בליברפול
0:22 מוזר לאברטון במשחק הכנה נגד יריבה אוסטרית

שמועות

* נשיא נאפולי אורליו דה לורנטיס מגיב לפרסומים היום האיטליה ומאשר: הציעו לנו להחתים את כריסטיאנו רונאלדו. "הסוכן שלו מנדס התקשר אליי והציע לי אותו", אמר נשיא נאפולי, "תכננו להגיש הצעה, ולשלם לרונאלדו אחוזים מההכנסות המוטחות מההגעה שלו. אבל ה-350 מיליון יורו שיובנטוס משקיעה בעסקה הזאת היא הרבה מעל ליכולתנו. היינו מסכנים את המועדון בפשיטת רגל". רונאלדו חתם לארבע שנים ביובנטוס תמורת שכר של חצי מיליון יורו לשבוע, וסכום העברה של 100 מיליון יורו.

* "סאנדיי אקספרס" מדווח שמנצ'סטר יונייטד מכינה הצעה של 30 מיליון ליש"ט מילאן על הבלם לאונרדו בונוצ'י בן ה-31, בתקווה שהמילאנזים, שנמצאים בבעיות כלכליות, יסכימו למכור את השחקן שבשנה שעברה קנו ב-40 מיליון יורו.

* בקטלוניה מדווחים: ברצלונה יוזמת פגישה במוסקבה עם ראשי פריס סן ז'רמן בניסיון לקדם את עסקת אדריאן ראביו.

* באיירן מינכן לא מתכוונת לוותר לריאל מדריד על חאמס רודריגס בקלות. הקולומביאני שייך לריאל, והושאל השנה לבאיירן. לאור העזיבה של זידאן, שלא העריך אותו מספיק לטענתו, ולאור ההגעה של לופטגי, שלכאורה כבר פנה אליו ורוצה שהוא ישוב. חאמס כבר נראה בדרך חזרה למדריד. אבל באיירן רוצה מאוד שהקולומביאני יישאר לשנה הנוספת בחוזהו (הוא הושאל לשנתיים, עם אופציית רכישה), ומוכנה להיכנס למשא ומתן על ריאל על הקנייה שלו. מנגד, ריאל "נקלעה למצב מוזר", כפי שנכתב ב"מארקה", ותצטרך עכשיו "להיאבק" על השחקן ששייך לה (וחתום על חוזה במועדון עד 30 ביוני 2021).

* בתקשורת הקטלאנית משוכנעים שהפור נפל וג'רי מינה יעבור מברצלונה לאברטון. גם פנרבחצ'ה הביעה עניין רב בבלם הקולומביאני.

* בפריס מדווחים שאינטר תנסה לצרף את אנחל די מריה מפ.ס.ז'. ההערכה היא שהצעה בגובה של כ-55 מיליון יורו תשכנע את אלופת צרפת לוותר על הארגנטינאי.

* מי שעשוי לעשות את הדרך ההפוכה, מאיטליה לבירת צרפת, הוא המגן השמאלי אלכס סנדרו. יובנטוס ופ.ס.ז' כבר מנהלות מגעים קדחתניים בימים האחרונים ונראה שהם בדרך להבשלה לעסקה.

* מנצ'סטר יונייטד ואייאקס קרובות לסיכום העברתו של דיילי בלינד בחזרה לאמסטרדם אחרי ארבע שנים באנגליה. יונייטד רכשה אותו ב-2014 תמורת 17.5 מיליון יורו.

* עוד ביונייטד: השדים האדומים צפויים לדרוש כ-20 מיליון יורו על מתאו דרמיאן. זו'זה מוריניו לא מתנגד למכור את המגן האיטלקי, שמבוקש בין היתצר ביובנטוס.

* אביו של בנז'מן פבאר (שטוטגרט) התראיין ל"זודויטשה" ואמר: "אני מאמין שבני יישאר בגרמניה. באיירן מינכן? נחיה ונראה...".

* "מארקה": אם דייגו גודין או סטפן סאביץ' יימכרו לקבוצה אחרת (כמה קבוצות באיטליה מעוניינות בשניים), אתלטיקו מדריד תנסה לרכוש מפרייבורג את צ'גלאר סויונג'ו. הקולצ'ונרוס מנהלים מגעים מזה זמן רב בנוגע לבלם הטורקי בן ה-22.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully