וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 11.7: ברצלונה הפעילה את סעיף השחרור של לנגלה

בקטלוניה טוענים כי מעברו של הבלם תמורת 38 מיליון יורו יושלם בחמישי, וכי הוא יוצג במדי האלופה יממה לאחר מכן. אנדריי ירמולנקו עבר לווסטהאם, הצרפתי הצעיר מתאו גונדוזי בארסנל

one

העברות

* בורוסיה דורטמונד שאלה את מגן ריאל מדריד אשרף חכימי לשתי עונות. חכימי, 19, שרשם אשתקד 9 הופעות במדי ריאל, הושאל לשנתיים לדורטמונד, שמאמנה החדשה לוסיאן פאבר מצרף כבר רכש שישי הקיץ.

* החתמה מרשימה לווסטהאם: אנדריי ירמולנקו חלוץ נבחרת אוקראינה חתם לארבע שנים במועדון הלונדוני תמורת סכום מוערך של 17 מיליון ליש"ט. ירמולנקו מצטרף לקבוצה מדורטמונד הגרמנית, בשורותיה הוא שיחק עונה אחת.

* ארסנל הודיעה רשמית על רכישתו של מתאו גונדוזי (19), קשרה הצרפתי המוכשר של לוריין. גונדוזי, שנרכש ב-8 מיליון ליש"ט, הוא הרכש החמישי הקיץ של ארסנל (אחרי ליכשטיינר, סוקרטיס, ברנד לנו וטוריירה).

* מיגל לאיון, מגן פורטו ונבחרת מקסיקו, חתם בויאריאל עד קיץ 2012, כך הודיע היום המועדון הספרדי.

* סאות'המפטון רכשה ממנצ'סטר סיטי את אנגוס גאן. השוער בן ה-22 - בנו של שוער העבר בריאן גאן - עלה לסיינטס 13.5 מיליון ליש"ט.

* שטוטגרט רכשה מארחנטינוס ג'וניורס את החלוץ בן ה-20, ניקולאס גונסאלס. הארגנטינאי הצעיר עבר תמורת 8.5 מיליון יורו וחתם לחמש שנים.

* אנטוניו אדאן (31) חוזר למדריד. השוער שגדל בריאל מדריד, עבר מבטיס לאתלטיקו וחתם לשנתיים. בספרד מעריכים את סכום ההעברה במיליון יורו.

* הקשר מילוש יואיץ' עבר מפ.צ קלן לבשקשהיר הטורקית. סכום ההעברה על הסרבי בן ה-26 לא פורסם.

* ולנסיה השלימה את רכישתו של דניאל ואס מסלטה ויגו. הקשר הדני (29) עבר לעטלפים תמורת 6 מיליון יורו וחתם עד קיץ 2022.

* טורינו צירפה את הבלם הברזילאי ברמר (21), שעבר אליה מאתלטיקו מיניירו תמורת 5 מיליון יורו. הוא חתם לחמש שנים.

עוד בנושא:

יובנטוס הודיעה על רכישת כריסטיאנו רונאלדו מריאל מדריד
חדירה: "זה יום גדול ליובנטוס", ראמוס: "היה תענוג לשחק לצידך"
450 שערים, 4 תארי צ'מפיונס, 44 שלושערים, 70 שערים בנגיחה: המספרים של רונאלדו בריאל
לערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

שמועות

* על פי "ספורט" הקטלאני, ברצלונה הפעילה את סעיף השחרור של קלמון לנגלה בסך 35 מיליון יורו, והוא יהפוך מחר באופן רשמי לרכש השני שלה הקיץ (אחרי ארתור). למעשה, מלבד אישור של המועדון העסקה נסגרה כליל. בסך הכול, ברסה תשלם לסביליה 38 מיליון (כולל בונוסים) והיא צפויה להציג את לנגלה ביום שישי במסיבת עיתונאים. בינתיים, ארתור הגיע היום למשרדי המועדון, הצטלם עם סמל המועדון והוא יוצג מחר.

* אחרי השמועות וההערכות, דיווחים בסין: "פחתו הסיכויים להעברת ערן זהבי לשנגחאי SIPG". לידיעה המלאה

* האם קיליאן אמבפה יעזוב את פריס סן ז'רמן? "אמא של אמבפה זועמת על היחס של ניימאר ואלבס כלפיו בפריס", טוענים בב"אל פאיס", שם מדווח שפאייזה למארי זועמת על הברזילאים של פ.ס.ז' שלועגים לכוכב הצרפתי בגלל מראהו החיצוני ומכנים אותו "דונאטלו" מצבי הנינג'ה. דיווח: התעמת עם ניימאר בנובמבר. לידיעה המלאה

* ב"טלגרף" האנגלי מדווחים שליברפול נכנסה למו"מ עם שרדאן שאקירי, כוכב נבחרת שוויץ שמחזיק בסעיף שחרור מסטוק בסך 13 מיליון ליש"ט.

* דיווח ב"דיילי מירור": צ'לסי סיכמה עם יובנטוס על רכישתו של דניאלה רוגאני הבלם האיטלקי שלה תמורת 35 ליש"ט.

* בתקשורת הבריטית טוענים שעזיבתו של כריסטיאנו רונאלדו ליובנטוס לא משפיעה על עתידו של גארת' בייל, שעדיין לא החליט האם להישאר בריאל מדריד או לבקש לעזוב גם כן.

* מי שיישאר בבלאנקוס הוא מרקו אסנסיו. "אין ספק בנוגע לעתידו, הוא לא יעזוב", אמר סוכנו. "הוא השתפר הרבה ואני מאמין שהעונה הבאה תהיה חשובה מאוד עבורו".

* על פי "טוטוספורט" האיטלקי, יובנטוס נחושה לנסות ולצרף את המגן המגוון של באיירן מינכן חואן ברנאט. מועמד נוסף ומפתיע הוא מרסלו, שעל פי "גאזטה דלו ספורט" עשוי לחבור לחברו הטוב כריסטיאנו רונאלדו.

* עוד מ"טוטוספורט": צ'לסי מנסה לחטוף ממנצ'סטר סיטי את כוכב נאפולי ז'ורז'יניו. הבלוז מוכנים לשלם מעט יותר עבורו, אך ספק אם זה יצליח.

* ב"אס" נטען שאלאבס מביעה עניין בחלוץ ריאל מדריד בורחה מיוראל, שהתקשה לקבל דקות משחק בשנתיים האחרונות.

* על פי "סאן", בורוסיה דורטמונד עשויה להחליף את אנדריי ירמולנקו בקיצוני של קריסטל פאלאס ווילפרד זאהה.

* ב"מירור" הבריטי טוענים שמנצ'סטר סיטי פנתה לריאל מדריד בנוגע למתאו קובאצ'יץ', שכבר הביע את רצונו לעזוב את הבלאנקוס לטובת דקות משחק מרובות יותר.

שחקן ברצלונה ארתור. רויטרס
ארתור יוצג בחמישי בברצלונה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully