וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים בסין: "פחתו הסיכויים להעברת ערן זהבי לשנגחאי SIPG"

גוואנגז'ו R&F הביעה נכונות למכור את הישראלי לפני סגירת החלון ביום שישי, אבל דרשה את אלקסון כחלק מהעסקה והברזילאי מסרב. בנוסף, בסין מציינים כי הצעה חדשה לא הוגשה בזמן שהוקצב

עריכת וידאו:ניר חן

האם ערן זהבי יספיק לעבור לשנגחאי SIPG לפני סיום מועד ההעברות בליגה הסינית ביום שישי? בגוואנגז'ו חושבים שלא. על פי התקשורת המקומית, שנגחאי תכננה לרכוש את זהבי וקבוצתו R&F אפילו הביעה נכונות לבצע עסקה הפעם, אבל דרשה לא רק כסף (ההצעה עמדה על 40 מיליון דולר) אלא גם את הסקורר אלקסון. הברזילאי, שנחשב לזר הרביעי בהיררכיה בקבוצתו ולא הצליח להשלים מעבר לסנטוס, לא מעוניין כרגע לעבור לקבוצה אחרת בסין ולכן המהלך תקוע. באתר מקומי הוסיפו: "הסיכויים פחתו כי ההצעה לא הוגשה בזמן שגוואנגז'ו הקציבה".

עוד בנושא:
לערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
ערן זהבי שיחק 90 דקות בגביע, גוואנגז'ו R&F סיימה ב-0:0 מול ג'יאנגסו

וואלהTALK הראיון המרכזי עם ערן זהבי ויעקב אילון ה14 נובמבר 2017. ראובן קסטרו
ערן זהבי/ראובן קסטרו

שנגחאי, אותה מאמן ויטור פריירה הפורטוגלי, כבר עברה לאופציה הבאה והגישה הצעה לברזילאי ברנרד, שסיים את חוזהו בשחטאר דונייצק ונחשב לאחד השחקנים החופשיים המבוקשים בשוק. שחקן הכנף בן ה-25 דורש 10 מיליון יורו כמענק חתימה, בנוסף לשכר עונתי של 3 מיליון יורו, מה שמרתיע מועדונים רבים, אך עבור שנגחאי מדובר בעסקה זולה יותר מאשר זו של זהבי.

מי שנאבקת עם שנגחאי על ברנרד היא בנפיקה. אם הקבוצה הפורטוגלית תצליח להחתים אותו ביממה הקרובה, הדבר עשוי לגרום לוויטור פריירה לחזור לאופציית זהבי ולהשקיע יותר כסף על הכוכב הישראלי, או לחילופין לנסות לשכנע את אלקסון לעבור.

  • עוד באותו נושא:
  • ערן זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully